Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

afstandsbediening Toshiba Satellite A300D

Pagina: 1
Acties:

• hunters
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-11 19:42
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Toshiba Satellite A300D-135(laptop). Ik gebruik mijn laptop vaak om presentaties te geven met behulp van powerpoint. Ik loop nu nog vaak met een draadloze muis te pielen maar ik zoek eigenlijk een kleine compacte afstandsbediening.
Ik weet dat er voor de deze laptop een normale mediacentre afstandsbediening te krijgen is, ik zoek echter een afstandsbediening die in het Expresscard slot past om vervoer te vergemakkelijken en omdat je een afstandsbediening van zo'n formaat makkelijk tijdens het presenteren "in je hand kan verbergen".

Ik kan op internet vrij weinig vinden over een expresscard afstandsbediening voor mijn Toshiba, weet iemand of deze uberhaubt wel beschikbaar zijn voor een Toshiba? HP levert bij een aantal modellen wel zo'n afstandsbediening mee, zou een HP afstandsbediening i.c.m een infrarood-ontvanger ook op mijn laptop moeten/kunnen werken?