🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb exact dezelfde opstelling.. en dus ook exact hetzelfde 'probleem'
Ik heb echter mijn speakers niet gebruikt (die zitten nog netjes in de doos) want heb standaard de receiver aanstaan. Maar dat maakt verder dus niets uit.
Overigens maakt het niet uit of je het geluid via HDMI, Component of Optische kabel hebt lopen... het probleem blijft zich inderdaad voordoen..
De eerste keer had ik ook flink wat koffie over mn broek laten kletteren..
Ik heb echter mijn speakers niet gebruikt (die zitten nog netjes in de doos) want heb standaard de receiver aanstaan. Maar dat maakt verder dus niets uit.
Overigens maakt het niet uit of je het geluid via HDMI, Component of Optische kabel hebt lopen... het probleem blijft zich inderdaad voordoen..
*sowieso
Verwijderd
heb een soort gelijk probleem maar dan met samsung en deze decoder.DonJunior schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:24:
Ik heb exact dezelfde opstelling.. en dus ook exact hetzelfde 'probleem'
ik heb de decoder via hmdi naar tv en dan de tv via optical naar een samsung surround set.
ook volume issues en heeeeel veeeeel bass... kan er niets aan veranderen de tegels trillen uit mijn vloer:)
gebeurd alleen met geluid van de humax, als ik een dvd kijk via de surround set is alles normaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 09:28 ]
Ik lees net het volgende op het andere topic m.b.t. de Humax decoder:
Denk dat hiermee dan dit topic op slot kan.. er is gewoon niets aan te doen dus
(met dank aan: PjotrStroganov)Het volume van Dolby Digital zenders kunt u om technische redenen niet regelen. Dit moet met de volumeregelaar van de eindversterker of de TV gedaan worden.
Om grote verschillen tussen normaal stereo en Dolby Digital te voorkomen wordt aangeraden om het normale volumeniveau van de IRHD5000C op maximaal te zetten en het geluid uitsluitend met de afstandsbediening van de TV te regelen. Je kunt dan het geluid vaak met de afstandsbediening van decoder even zachter regelen als er bijvoorbeeld iemand aan de telefoon is, maar daarna kan het volume het beste weer op maximaal worden ingesteld.
Op sommige zenders kunt u kiezen uit meerdere geluidssporen (geluid-optie toets). Bijvoorbeeld bij de Duitse zenders kunt u kiezen tussen Dolby Digital en Duits. Als u daar voor het analoge spoor “Duits” kiest kunt u daar het volume wel weer regelen. Discovery HD heeft echter alleen een Dolby Digital geluidspoor, dus kunt u daar het volume nooit van regelen en staat dat altijd op 100%.
Denk dat hiermee dan dit topic op slot kan.. er is gewoon niets aan te doen dus
*sowieso