Hallo,
Gisteren heb ik een MSI Wind Nettop 120 gekocht, vandaag gekregen van de TNT.
Fabrieks install heb ik niet graag, dus ik heb de disk geformatteerd. Nu heb ik een nlited XP, die ik heb getest in VMare, en op een echte test pc. Geen problemen, zag er keurig uit (install ging goed). Ik het spul op een cd gebrand, en het eerste text installatie gedeelte verliep probleemloos. De Bron-CD is origineel, dus geen piraterij. Maar bij het opstarten van het tweede deel knalt hij eruit: Onherstelbare fout. Nu blijkt de dll register server problemen op te leveren, en de handtekening van XP Professional en NT5.CAT zou ongeldig zijn. Ik heb drie CD's gebrand, telkens de zelfde fout.
Op het internet is er niet veel over te vinden. Ik ben wel op een paar fora terecht gekomen, die zeiden dat ik de folder CatRoot2 moest verwijderen. Gedaan met ubuntu linux, zelfde fout komt terug. Ik heb Windows XP zelfs vanaf een USB stick geïnstalleerd, ook daar het zelfde probleem.
De originele, niet ge-nlite heeft ook de zelfde fout. Ik begin nu bijna te geloven dat het aan de nettop zelf ligt, maar op de forums ervan kan ik weinig vinden.
De error log staat hier
Dus wat ik al geprobeerd heb:
Zoeken op internet: CatRoot2 verwijderen, werkte niet.
Linux installeren: Werkt
CD's: Drie keer opnieuw gebrand
USB: Geprobeerd, zelfde fout
Wie weet raad?
Gisteren heb ik een MSI Wind Nettop 120 gekocht, vandaag gekregen van de TNT.
Op het internet is er niet veel over te vinden. Ik ben wel op een paar fora terecht gekomen, die zeiden dat ik de folder CatRoot2 moest verwijderen. Gedaan met ubuntu linux, zelfde fout komt terug. Ik heb Windows XP zelfs vanaf een USB stick geïnstalleerd, ook daar het zelfde probleem.
De originele, niet ge-nlite heeft ook de zelfde fout. Ik begin nu bijna te geloven dat het aan de nettop zelf ligt, maar op de forums ervan kan ik weinig vinden.
De error log staat hier
Dus wat ik al geprobeerd heb:
Zoeken op internet: CatRoot2 verwijderen, werkte niet.
Linux installeren: Werkt
CD's: Drie keer opnieuw gebrand
USB: Geprobeerd, zelfde fout
Wie weet raad?
[ Voor 3% gewijzigd door Joseph op 04-04-2009 18:54 ]