Toon posts:

Meer features?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Misschien vinden meer mensen dit, maar ik zou graag eens wat vaker features zien dan: (p)reviews en benchmarks. Bijv: het beveiligen van je laptop (van biospassword, tot hd-encryptie, to callhome tools), het dualboot installeren van bijv. Ubuntu, overstappen naar 64bit, je thuismedia streamen naar mobiele apparaten, een goed back-upsysteem neerzetten etc. Er is genoeg leuks te bedenken aan ' how to ... ' .

Ik weet dat er weinig tijd en misschien ook geld is, maar wat vaker a la computermagazines, how to's schrijven zou ook weleens leuk zijn ipv de volgende gamereview, hardwarereview. Er zit zo weinig variatie in vind ik, een uitleg over 64 bit of hoe de linuxkernel werkt zou ook wel weer eens leuk zijn. Hopelijk kan de redactie gewoon iets vastleggen van minimaal 4 gevarieerde features per maand in plaats van het sporadische frisse artikel nu.

Met alle kennis van Tweakers denk ik dat daarbij in de reacties heel veel interessante informatie naar bovenkomt voor de lezers.

uitgezonderd natuurlijk de BBG, die verschijnen wel regelmatig en zijn een prima afwisseling !

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 18:05 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik stem voor :) Leuk plan!
Ben benieuwd :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Laten we maar een wensenlijstje aanleggen, dan kunnen we in ieder geval zien waar behoefte aan is. Overigens moet het ´sporadische frisse artikel´ van nu plaatsmaken voor een gestructureerde agenda. Op de redactie hebben we een redacteur ´gepromoveerd´ tot reviewer waardoor het overzicht beter kan worden bewaakt. We gaan dus ook werken met een terugkerende lijst van reviews, zoals behuizingen.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Lijkt mij ook zeker leuk!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:00:
Ik weet dat er weinig tijd en misschien ook geld is
Inzet van users kan ook geen kwaad. Bijvoorbeeld een systeem dat een user een how-to kan submitten, en dat deze dan goedgekeurd moet worden door de redactie/crew voordat hij geplaatst wordt op de frontpage.