Aldi aanbieding Medion Akoya s2210.

Pagina: 1
Acties:
  • 715 views

• dudefal
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-01-2022
Deze aanbieding is al een keer langsgekomen maar ik zou graag wat meningen erover hebben, nu hij echt een stuk goedkoper is geworden.

het gaat om deze aanbieding

Aldi: (600 euro)
MEDION® AKOYA® S2210 12,1"
• Intel® Pentium® Dual-Core processor T3200 (2.0 GHz, 1 MB L2 Cache, FSB 667 MHz)
• 320 GB harde schijf
• 3 GB werkgeheugen (DDR2 SDRAM)
• Intel® Graphics Media Accelerator X 3100
• 12" TFT widescreen display met 1280 x 800 pixel en 16:10 breedbeeld formaat
• geďntegreerde Wireless LAN 802.11 b/g draft-n
• 8 x multi standaard DVD/CD brander met DVD-RAM en Dual-Layer ondersteuning

echter is bij mij in de buurt een aldi die vanwege nieuwe opening (verbouwd en wel) super acties heeft
waarbij deze laptop voor 375 euro wordt aangeboden zolang de voorraad strekt

Daarnaast wordt de Medion Akoya e1210 10inch voor 250 euro aangeboden.

Zijn dit goede deals? En met name de eerste. Ik wil de latop voornamelijk voor studie gebruiken plus gebruik van bijvoorbeeld photoshop. En is het met deze mogelijk hem naast een tv neer te zetten om zo via een kabel een film af te spelen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-01 18:21
375 voor zo'n laptop is niet duur in ieder geval.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:10
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.