acer aspore 1520 onboard video kaart aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03 16:56
Ik heb een acer 1520
Met een GeForce FX Go5700 die het niet meer doet
maar er zit ook een onboard video kaart in

iemand een idee hoe ik die aanzet?

in de bios al gekeken daar kan het niet,
kaart eruitgehaald en opstarten doet het ook niet
google vind ik ook niks.

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07-2025
De Acer 1520 is een laptop dus hierin zit meestal maar 1 video kaart die zowel het beeld op je scherm als het beeld op een eventueel extern aangesloten monitor weergeeft.
Als deze defect zou zijn maar je krijgt via een extern aangesloten monitor toch nog beeld, dan zou het eerder kunnen dat je laptop scherm het begeven heeft.
Je geeft ook aan dat je vga kaart defect is en je de onboard niet kan aanzetten in de bios. Hoe kan je uw bios bekijken als je vga kaart defect is en de onboard niet aan staat?

• binbero
601jean schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:54:
De Acer 1520 is een laptop dus hierin zit meestal maar 1 video kaart die zowel het beeld op je scherm als het beeld op een eventueel extern aangesloten monitor weergeeft.
Als deze defect zou zijn maar je krijgt via een extern aangesloten monitor toch nog beeld, dan zou het eerder kunnen dat je laptop scherm het begeven heeft.
Je geeft ook aan dat je vga kaart defect is en je de onboard niet kan aanzetten in de bios. Hoe kan je uw bios bekijken als je vga kaart defect is en de onboard niet aan staat?
omdat ik wel vaker in de bios ben geweest

en als ik hem opnieuw intaleer(windows xp pro)

dan doe die het wel
maar zodra ik de drivers instaleer krijg ik weer strepen
deze laptop heeft een onboard vga S3 graphics ProSavage
en een geforce go5700 losse kaart.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-03 18:28
Heb je de officiele Acer drivers, of haal je deze van een andere site. In het eerste geval, probeer drivers eens van deze site www.laptopvideo2go.com/. In het tweede geval, gebruik de Acer drivers, of de drivers die bij je pc kwamen.

• binbero
shadownetwork schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:09:
Heb je de officiele Acer drivers, of haal je deze van een andere site. In het eerste geval, probeer drivers eens van deze site www.laptopvideo2go.com/. In het tweede geval, gebruik de Acer drivers, of de drivers die bij je pc kwamen.
heb de org cd,s erbij
ligt niet aan de drivers (alle drivers al geprobeerd)
kaart is gewoon stuk.

[ Voor 3% gewijzigd door binbero op 06-04-2009 21:53 ]