Stereo op P5K Aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 13:23
Ik wou graag mijn stereo op mijn Asus P5K aansluiten. Nou ben ik opzoek naan een kabel waarmee dat mogelijk is.Ik heb op de Line Out Port(Groen) mijn Logitech X230 aangesloten. Hoe sluit ik mijn stereo aan?

- Center/Subwoofer port(Oranje)
- Rear/Speaker Out(Zwart)
- Side Speakers Out(Grijs)

Mijn idee was om dit kabeltje te gebruiken:
http://www.mnm-computers....udio/Audio_3.5mm-Tulp.jpg
En dan de Rear Speaker out te gebruiken.
Iemand een idee of beide sets dan gaan werken?
Zo ja; Heeft deze kabel ook een naam?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zaken met betrekking tot geluid mogen in AUD

> AUD.

Maar probeer het sowieso eens uit. Je kunt makkelijk zien wat je stereo als input nodig heeft, en je kunt prima instellen wat je als output wil meegeven als je een poort inplugt.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom wil je je stereo aansluiten? Als het puur voor het geluid is kan je gewoon je Line Out splitten met een simpel kabeltje, die heb je voor 5 euro bij elke handiman, en daar dat kabeltje dat je uitgekozen hebt op aansluiten.

Als je het namelijk op je rear speakers gaat aansluiten gaat dat geen fijn geluid geven, moet je sowieso elk geluid al upmixen naar 5.1.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 13:23
Ja het is puur voor het geluid. Ik zal eens kijken of ik dat kabeltje kan krijgen.

*Excuse voor het verkeerd plaatsen van dit topic*

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-02 12:58
Volgens mij kun je bij realtek drivers van je onboard geluidskaart de output/input van elke verschillende stekker aan de achterkant van je pc controleren. Dus je stopt de kabel gewoon in een slot en stelt de output in op line out of output, dat spreekt voor zich zelf.
En de kabel die je nodig hebt is waarschijnlijk zo een

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/copy_458.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Irwon op 04-04-2009 19:52 ]