Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Productkoppeling aan topic toevoegen verplaatsen ea

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet zag ik dat het idee van Zeef (e.a.) ingevoerd is.
De topicstarter kan vanaf nu aangeven dat anderen geen producten kunnen koppelen. Dat voorkomt het koppelen van loze producten aan topics. De crew kan altijd producten koppelen, blokkade of niet. Ook kunnen we deze blokkade eventueel weer terugdraaien. deze feature heet : "Koppelrestrictie instellen?" en staat in het topic start scherm.
Nu is dit nog niet helemaal 'netjes'. Voordat het ingevoerd werd kon je met tab->enter meteen je bericht previewen, nu kom je eerst in het productkoppelingen-vak. 2x tab->enter was verstuur bericht, nu bekijk bericht. Graag had ik (met anderen?) dit productkoppelingen-vak onder de bekijk en verstuur-bericht knoppen gehad.

Verder komt de uitlijning van het vak waar je de productkoppelingen toe kan voegen niet overeen met de uitlijning van je tekstvak en topictitel-vak (dit natuurlijk vanwege het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/icons/product_add.gif-knopje, maar die zou nog genoeg ruimte links hebben).
Zie hier het 'probleem' (nieuwe én oude layout): Klik voor groot

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je graag keyboard based werkt zijn snelkoppelingen ook een oplossing natuurlijk.

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences bij submit een s plaatsen.

Dan kan je met alt-shift-s een bericht posten. Wel net zo makkelijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Alt+Shift gaat botsen met je toetsenbordinstellingen, verder is tab-tab-enter makkelijker qua toetsencombo dan alt+shift+s omdat je dan verkrampt met je linkerhand zit (ongeacht welke letter trouwens)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderderdaad wel erg restrictief om te stellen dat we tot het einde der tijd niet meer mogen afwijken van TAB-TAB-ENTER, temeer daar, zoals Hooglander1 al aangeeft, daar een prima alternatief voor is; dat vergt enkel een omslag in je eigen gewoonte ;)

* crisp heeft Firefox zo ingesteld dat ik gewoon ALT-s kan doen voor submit ;)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 04-04-2009 16:09 ]

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het is niet verplicht, maar het is wennen :P

Verder vind ik het nu ook onlogisch, boven je tekstvak kiezen of je wel of niet check images wilt, en onder je tekstvak nog eens de prodcuctkoppelingen in of uitschakelen. Ik zou het logischer vinden om dan beide er boven of beide er onder.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

'Check images' staat standaard gewoon aan en heb je normaliter weinig omkijken naar, de produktkoppelingen vinden we echter wel belangrijk om op te wijzen, derhalve zijn ze ook op een opvallende(re) plek in het formulier geplaatst.

Intentionally left blank

Pagina: 1