Ingebouwde equalizer Core Audio?

Pagina: 1
Acties:

• Dennis Huiberts
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06-2020
Hallo allemaal,

Ik heb laatst ergens gelezen dat Core Audio een ingebouwde equalizer heeft, maar heb nergens kunnen vinden hoe ik deze aan kan passen. Ik zoek namelijk een stuk software die de frequentiebanden aanpast voor iedere audiosoftware die ik gebruik, voordat het naar de geluidskaart wordt gestuurd (aangezien ik meerdere geluidskaarten gebruik en wil dat het inkomende geluid voor iedere geluidskaart hetzelfde is). Als iemand me hierop zou kunen wijzen zou ik zeer geholpen zijn.

Alvast bedankt...

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
hoeveel heb je zelf al gezocht?
kijk eens op http://www.macmusic.org/software/?lang=en

• Dennis Huiberts
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06-2020
Ik heb zelf op onder andere Google en het Apple-forum gezocht naar een manier om de equalizer in Core Audio aan te spreken. Had zelf het idee dat het een beetje dubbel zou zijn als ik een extra equalizer zou installeren als er al eentje ingebouwd zit in Core Audio. Aangezien ik er nog steeds niet uit ben of dit wel mogelijk is heb ik hiervor een onderwerp geopend om te kijken of misschien hier iemand dat weet.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zover ik weet zit er alleen een equalizer ingebouwd in iTunes. Zie ook deze discussie @ Apple's online helpdesk.

[ Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 05-04-2009 18:27 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
ik zie niet zo het probleem in core audio direct aanspreken of een software tool aanspreken die core audio aanspreekt...