Splitten naar 2 outputs?

Pagina: 1
Acties:

• Bobbie!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-02 15:59
Beste lezer,

Ik ben op zoek naar iets, maar kan het niet vinden op google =/

Wat ik heel graag zou willen:
Via de achteruitgang gewoon muziek draaien met windows media player (Of een andere player)
en tegelijk via de vooruitgang (headphones) de audio van een film.

-- Edit --
Laat ik er maar bij vertellen dat ik Realtek HD Audio Manager heb als GUI voor de geluidskaart.
Daarbij, als ik mijn headphones inplug, worden de speakers uitgeschakeld.

Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja, waarmee?

Alvast heel erg bedankt, ik blijf ook nog even zoeken en meld het wel als ik iets heb!

[ Voor 18% gewijzigd door Bobbie! op 04-04-2009 11:11 ]

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
zoiets heb ik ook gedaan met ventrilo en cod4... vent op headset en cod op speakers...ik had dit toen gedaan door naar geluiden en audio apparaten je boxen in te stellen en bij vent mijn headset in te voeren.... misschien heeft windows media player ook wel zo'n optie..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Het is duidelijk om een [AUDIO] tag in je titel te zetten, maar het helpt nog meer als je een topic over audio niet in Overige Hardware maar in ... tadaaa ... Audio & HiFi opent :o

Ik move even (en haal de [AUDIO] tag eruit aangezien alles daar over Audio gaat) :)

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Volgens mij ligt dit echt puur aan de driver en het aantal kanalen van je geluidskaart.
Waarschijnlijk zal deze surround ondersteunen dus heb je fysiek kanalen genoeg, echter heb ik zelf al 4 moederborden gehad waarvan 3 met een Realtek onboard sound card die dit niet konden.
In de driver kon je gewoon nergens kiezen om 2 verschillende audiobronnen over 2 verschillende stereo uitgangen te sturen.

Tegenwoordig gebruik ik het niet meer omdat ik een losse high end audio interface heb, maar ik heb het een jaar of 5 terug opgelost door gewoon met 2 geluidskaarten te werken.
Koop nog een Creative Audigy bij ofzow, die dingen kosten tegenwoordig niets meer.
Desnoods tweedehands.

[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 04-04-2009 22:09 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!