* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Tjah, het probleem ligt bij Asus mobo, ik heb dat ook van 2-4 seconden als ik mijn pc overclock, op stock speeds doet die dat niet....
Maar ik dacht dat je dat kon uitzetten, probeer eens aan je bios te prutsen, bv. quick boot afzetten (dat kan misschien iets eraan veranderen). Want dat 2-4 seconden uit is de check van overclock, als die goed is, gaat hij booten, anders gaat hij naar stock-speeds en zegt hij overclocking failed
Maar ik dacht dat je dat kon uitzetten, probeer eens aan je bios te prutsen, bv. quick boot afzetten (dat kan misschien iets eraan veranderen). Want dat 2-4 seconden uit is de check van overclock, als die goed is, gaat hij booten, anders gaat hij naar stock-speeds en zegt hij overclocking failed
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
ff een vraagje heb bij Asus Rampage II Extreme 3dmark vantage gekregen maar weet iemand waar die key is voor 3dmark