Ik heb een paar weken terug kaartjes voor de RAI gekocht bij een Shell-station. Voor €15 kreeg je dan het tweede kaartje gratis. Bij de kassa van Shell kreeg ik een geprint bonnetje, dat is volgens mij het eerste toegangsbewijs. Toen ging ik de speciale AutoRAI-bus in en kreeg ik een Invitation Entry ticket. Na registratie kreeg ik een mailtje dat de uitnodigingskaart mijn toegangsbewijs is. Dat printje van Shell, dat simpele vodje, dat is dus het andere toegangsbewijs? Ik zit even te twijfelen of er nog een derde papiertje was in plaats van dat printje.
Verwijderd
Ik zou beide papieren meenemen.. Zowel de uitnodigingskaart als "dat simpele vodje", want dat is waarschijnlijk inderdaad je tweede entreebewijs.. En anders in ieder geval bewijs dat je recht hebt op het tweede kaartje via de Shellactie..
Ben inmiddels geweest. Die uitnodigingskaart werd zo geaccepteerd en gescand. Bij dat Shellbonnetje stonden ze toch van
. Terwijl ze er toch al een paar dagen staan. Moest naar iemand anders lopen, die me weer naar nog iemand anders verwees. Die derde persoon ruilde het printje in voor een gewoon kaartje. Tja, ik denk dat dit topic wel dichtkan
Bedankt voor je reactie!
Dit topic is gesloten.
![]()