Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maikel124
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-11 10:20
Ik zou graag internet op mn laptop willen aanschaffen en na wat rondneuzen kwam ik tot de conclusie dat T-mobile het beste abbo voor mij heeft.

Toen ik echter vanmiddag ff naar de plaatselijk belcompany ging en wat meer info vroeg, raadde de verkoper me dat af omdat T-mobile schijnbaar zegt dat je bij het Laptop Economy abbo maar 250 mb voor 1mb/s down en 364 mb/s up hebt, en dat daarna je snelheid naar beneden gehaald wordt. Dit vind ik niet zo'n probleem en is juist de reden waarom ik voor T-mobile kies itt bijvoorbeeld Vodafone die een veeeeeel lagere capped snelheid bieden.

Maar daarna zei de verkoper ook nog dat je na die limiet MB's bij moet kopen voor 15 euro ofzo.

Mijn vraag is dus ook of iemand weet wat hiermee bedoeld wordt? En of dit waar is?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Maar daarna zei de verkoper ook nog dat je na die limiet MB's bij moet kopen voor 15 euro ofzo.
Nadat je over je datalimiet gaat is het normaal dat je een bepaald bedrag per MB betaald. 15 euro per MB zal dat alleen zeker niet zijn.

Maar dit staat gewoon allemaal prima uitgelegd bij de voorwaarden van het abbo. Dus op de T-Mobile site staat precies wat je wil weten.

• maikel124
De verkoper zei ook inderdaad dat je voor 15 euro dan een aantal MB's erbij kocht, maar hij wist niet precies hoeveel dat dan was. Maar volgens de site van T-mobile is het onbeperkt, met als enige beperking dat na 250 MB je snelheid verlaagd wordt en gecapped (zie: http://www.t-mobile.nl/pe...ernet-laptop/economy.aspx)

Maar er staat hier niks over dat ze nog extra geld van je zouden vragen als je over de limiet heen gaat, aangezien het een "onbeperkt" abbo is.

Verwijderd

Volgens mij kost je niets extra's als je de limiet bereikt hebt en de snelheid daardoor verlaagd wordt. Bij webnwalk plus kun je na bereiken van de limiet via de klantenservice de snelheid weer laten resetten voor €5,-. Als je niets doet blijft de snelheid gecapped totdat de nieuwe maand weer in gaat zonder extra kosten. Ik denk dat voor het laptop internet abonnement waarschijnlijk wel hetzelfde geldt alleen dat het resetten dan €15,- kost? Als je het zeker wilt weten bel dan de klantenservice morgen. Is nog gratis ook. :)

• maikel124
Dank je wel! Ik ben in ieder geval al heel blij met je reactie en de uitleg :D
Morgen zal ik dan ff bellen met de klantenservice en dan hoor ik het wel :p

• maikel124
Na ff gebeld te hebben met T-mobile heb ik de telefonische toezegging gekregen dat het inderdaad een "onbeperkt" abbo is en dat dat extra bedrag dus in ieder geval niet om MB"s bij te kopen is.

Iedereen bedankt voor de hulp!
Pagina: 1