Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gmail Contacts] sync met Nokia N73?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:11

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Heeft iemand ervaring om de contact-personen uit Gmail te syncen naar je Nokia N73 toe? Het gaat mij eigenlijk alleen om de telefoonnummers, de rest boeit me niet zo.

Als ik zoek op internet vind ik wel een Beta-versie van iets waarmee je een Nokia S60 kunt sync'en, maar dat gaat specifiek over die telefoon (en ook nog 's twee kanten op, ik hoef alleen van Google contacts (desnoods via een export) naar m'n N73.

Weet iemand dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Nee? Ook geen algemeen trucje?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 20:24
kun je het syncen met outlook..? zoja.. sync dan outlook met gmail en dan outlook met n73..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op zondag 05 april 2009 @ 02:34:
kun je het syncen met outlook..? zoja.. sync dan outlook met gmail en dan outlook met n73..
Syncen met Outlook gaat prima. Heb nog niet geprobeerd om Gmail met Outlook te syncen, maar da's wel 'n goed punt! Maar ik wil juist van Outlook af. Maar goed, het is een tussenweg.