Toon posts:

Meerdere monitoren aan 1 workstation

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met de volgende uitdaging.

Een kennis wil 9 normale en 1 (ca. 40") scherm op 1 werkstation aansluiten.

De bedoeling is om op de 9 monitoren 9 verschillende onderwerpen te displayen.(bijvoorbeeld 9 verschillende Excelsheets)

Wanneer men 1 onderwerp naar voren wil halen, is het de bedoeling dat dat onderwerp op de grote monitor getoond wordt.

Ik heb het halve internet reeds afgezocht, maar kom niet verder dan een Matroxoplossing die niet toereikend is.

Wie heeft hier ervaring mee, en zou mij tips kunnen geven over specifieke hard of software?

Alvast bedankt!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-05 18:51
Denk dat als je alle kosten bij elkaar optelt om dat te realiseren je ook een leuke beamer neer kan zetten. Stuk praktischer. Helaas weet ik geen antwoord op je vraag.

gr.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet handiger om gewoon 2 24 of 30" monitoren te pakken met Acers gridvista. Dat is icm Ultramon misschien nog best leuk te bouwen. Dan hik je niet aan tegen het feit dat je absurd veel monitoren moet aansluiten. 4 monitoren zijn geen probleem. 9 wordt lastiger (het is niet onmogelijk, maar het kan makkelijker)

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 13:27
ligt er denk ik ook aan hoeveel geld je vriend hier aan wil uitgeven. wat is zijn budget?

https://bettyskitchen.nl