Een tijdje geleden had ik een mooi programma genaamd copernic (home edition) welke door al mijn verschillende emailaccounts zocht. In mijn geval zijn dit er 5. In de software geeft je dan aan wat hij moet indexeren en zo kan je naast email ook op harde en netwerkschijven zoeken naar files en zelfs in office-documenten. Kortom, het werkte helemaal top totdat een aantal updates verder bleek dat hij alleen nog maar in mijn eigen emailaccount zocht en net meer in de andere 4 gedeelde emailaccounts. Ik heb bijna iedere oude versie geinstalleerd om te kijken of het hier wel goed gaat, echter blijf ik tegen hetzelfde probleem aanlopen. Versie 1.2 en 1.6 zijn redelijk stabiel en zien al mijn 5 email accounts, echter van de belangrijkste mist hij een hoop onderliggende folders...
Gezien ik dit probleem niet opgelost krijg, heb ik naar andere programma's gezocht genaamd Google search en Windows (desktop) search. Google search kan ook geen meerdere emailaccounts aan, Windows search wel, echter als ik deze probeer aan te vinken bij de instellingen van de indexatie dan krijg ik de melding "Het indexeren van dit emailarchief is door de systeembeheerder uitgeschakeld.".
Deze heb ik vervolgens via de policy instellingen getracht te wijzigen, maar helaas hielp dit niet:
Iemand anders heeft nog Xobni ge-opperd, echter deze kan ook geen meerdere accounts aan, zie hier.
Is er iemand die de nieuwe versie van copernic heeft draaien voor meerdere emailaccounts of die een ander programma kent welke ook werkt?
http://www.copernic.com/e(...)arch/home/index.html
fijn weekend!
Gezien ik dit probleem niet opgelost krijg, heb ik naar andere programma's gezocht genaamd Google search en Windows (desktop) search. Google search kan ook geen meerdere emailaccounts aan, Windows search wel, echter als ik deze probeer aan te vinken bij de instellingen van de indexatie dan krijg ik de melding "Het indexeren van dit emailarchief is door de systeembeheerder uitgeschakeld.".
Deze heb ik vervolgens via de policy instellingen getracht te wijzigen, maar helaas hielp dit niet:
Iemand anders heeft nog Xobni ge-opperd, echter deze kan ook geen meerdere accounts aan, zie hier.
Is er iemand die de nieuwe versie van copernic heeft draaien voor meerdere emailaccounts of die een ander programma kent welke ook werkt?
http://www.copernic.com/e(...)arch/home/index.html
fijn weekend!