Toon posts:

new met escrowing

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een link gekregen die naar een site met een escrow functie verwees. Ik heb daar de nodige zaken gedaan en vond het wel speciaal om weer een idee van mijnzelf tegen te komen . Ik had namelijk al vaker gedacht aan een project begeidende dienst op een website .

Die bleek dus al lang te bestaan. Lekker handig dus, ik zoeken naar een script dat ik kan gebruiken, maar kon geen gratis Nederlands escrow script vinden, ik heb gezocht op google met "escrow script" en kon eigenlijk alleen maar bij de drie google adds terecht.

Ik wil graag projecten die op mijn site staan op een escrow-achtige manier tot leven zien te wekken.
Eerst wil ik de projecten openstellen aan kritiek en vragen, dan wil ik de projecten concreter maken met een groep ethousiastelingen die het project leuk vinden. Daarna stelt de groep enthousiastelingen het project op en dan kunnen de enthousiastelingen offertes gaan opvragen en gaan zoeken naar de beste benodigdheden tegen de laagste prijs. < Dit hele selecteringsproccess is transparant als het is door alle bezoekers van de site te zien .

Bezoekers van de site kunnen dan met een soortgelijk iets als een escrow account zelf kiezen aan welke benodigdheden zij willen mee betalen..

Strak plan of niet ?

PS: Als je gedronken hebt , geblowd gesnoven of gespoten, liever niet reageren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met WEB van doen :? (Waar hoort mijn topic?)
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
En wat is nu het doel van je topic :? Wat verwacht je als antwoord op "Strak plan of niet ?" :?

Nee, sorry, hier kunnen we niets mee in WEB en helaas kun je nog niet in SG (pas vanaf 50 posts) dus gaat dit topic dicht.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:26:
PS: Als je gedronken hebt , geblowd gesnoven of gespoten, liever niet reageren :o
Want? Als mensen willen reageren staat ze dat vrij te doen. Al hebben ze gedronken/gesnoven/whatever. Mochten er zinloze reacties komen dan kun je een TR doen of een modje aanspreken. Daar zijn we voor. Maar bij voorbaat al reacties uitsluiten is nogal pauper en een dergelijke "disclaimer" voegt niets toe aan je topic. Laat het dan ook gewoon achterwege.

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 03-04-2009 16:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.