Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een foto vanaf mijn computer (dus niet vanaf een website) kan toevoegen aan een ander topic die ik open heb staan?
Niet.. je moet dus eerst die foto's van je pc op het internet zetten. Gebruik http://tinypic.com/ om de foto's online te zetten. Tinypic geeft je een link welke je in je topic kan zettenVerwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:32:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een foto vanaf mijn computer (dus niet vanaf een website) kan toevoegen aan een ander topic die ik open heb staan?
Door het plaatje eerst op internet te zetten zoals bij www.xs.to . Daarna de link kopieren en tussen de img-tags zetten.
Je kunt geen plaatje vanaf je documentenmap plaatsen op het forum. Dan zouden alle hackers ook zomaar je PC in kunnen komen. Daarom dus eerst online zetten zodat de rest van de wereld er ook bij kan.
Dat is de code die je in je bericht moet plakken.
Je kunt geen plaatje vanaf je documentenmap plaatsen op het forum. Dan zouden alle hackers ook zomaar je PC in kunnen komen. Daarom dus eerst online zetten zodat de rest van de wereld er ook bij kan.
code:
1
| [img]www.plaatje.com/plaatje.jpg[/img] |
Dat is de code die je in je bericht moet plakken.
Dit heeft werkelijk niets met PMG te maken.
Daarbij zijn er meer dan zat gratis imagehosts te vinden (en als je genoeg karma hebt kun je het t.net fotoalbum gebruiken). Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat een beetje eigen inzet geen kwaad kan.
Daarbij zijn er meer dan zat gratis imagehosts te vinden (en als je genoeg karma hebt kun je het t.net fotoalbum gebruiken). Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat een beetje eigen inzet geen kwaad kan.
Dit topic is gesloten.
![]()