[Nieuws]DSi Shop opent met vijf titels

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
In de lead van nieuws: DSi Shop opent met vijf titels staat het volgende:
[quote]Er zijn vijf applicaties te koop en er kan een gratis browser gedownload worden.[/quote]
Terwijl er verderop staat:
[quote]De applicaties zijn ingedeeld in vier prijsklassen: Free, 200 Points, 500 Points en Premium. Een op Opera gebaseerde webbrowser valt in de Free-categorie. Voor 200 punten zijn de spelletjes Paper Plane en Pyorote koop. De spellen WarioWare: Snapped!, Art Style: Aquite en Art Style: Code zijn voor 500 punten verkrijgbaar. In de Premium-categorie is nog geen software leverbaar.[/quote]
Dat zijn 4 titels die gekocht kunnen worden en 1 gratis applicatie. Het lijkt dus alsof de lead het fout heeft, want zo staat het ook in jullie bron van Eurogamer.net.

Verder is het misschien nog interessant om te melden dat nieuwe DSi eigenaren na registratie 1000 punten cadeau krijgen (ook dit staat op Eurogamer.net). Hoe en wat precies weet ik niet (de website van Nintendo doet het even niet en mijn DSi is nog niet geregistreerd), maar als het goed is, is deze actie ook voor ons Europeanen.

[ Voor 0% gewijzigd door Glaanie op 03-04-2009 13:21 . Reden: Bedankt, justmental ]

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

De applicaties zijn ingedeeld in vier prijsklassen: Free, 200 Points, 500 Points en Premium. Een op Opera gebaseerde webbrowser valt in de Free-categorie. Voor 200 punten zijn de spelletjes Paper Plane (1) en Pyorote (2) koop. De spellen WarioWare: Snapped! (3), Art Style: Aquite (4) en Art Style: Code (5) zijn voor 500 punten verkrijgbaar. In de Premium-categorie is nog geen software leverbaar.
Ik tel er vijf?

Who is John Galt?

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
7(8)7 Niet werken en een berichtje typen tegelijkertijd dus :p Na ja, dan blijft puntje twee over :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je puntje twee niet zeker weet, lijkt het mij bij uitstek geschikt om in een reactie onder het artikel te melden :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Rataplan schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:29:
Als je puntje twee niet zeker weet, lijkt het mij bij uitstek geschikt om in een reactie onder het artikel te melden :)
Nu weet ik het zeker: http://www.eurogamer.net/...i-points-with-dsi-console

Edit: En hier (onderaan) http://nintendo.nl/NOE/nl..._aangekondigd_12136.html:
Gedurende beperkte tijd ontvangt iedereen die het systeem koopt en verbinding met de Nintendo DSi Shop maakt kosteloos 1.000 Nintendo DSi Points.

[ Voor 31% gewijzigd door Glaanie op 03-04-2009 13:36 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb Nintendo Nederland al voor ik het bericht geschreven heb gevraagd of en hoe lang de op Eurogamer gemelde 1000 punten-actie hier geldt, maar op de dag van DSi-lancering is er niemand op kantoor die er iets vanaf weet... Dus ik heb maar besloten de actie uit het bericht te laten, want ik weet niet zeker of' ie hier geldt en zo ja, hoe lang. De vijf titels had ik gelukkig al eerder bevestigd gekregen.

[ Voor 28% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 03-04-2009 14:09 ]

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Heb je m'n edit gezien? Het staat ook op de Nintendo website. Alleen daar ook niet meer als 'geldig voor onbeperkte tijd', maar toch een waardige aanvulling op het artikel, lijkt me? Ik ga vanavond mijn DSi registreren, kijken of ik daar in de voorwaarden iets kan vinden, wordt vervolgd!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Paul heeft het artikel inmiddels aangepast :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Kijk, da's helder. Ik heb je opmerking toegevoegd :-)

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
d:)b

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Zojuist m'n DSi geactiveerd in de shop, de 1000 punten kreeg ik als welkomstgeschenk, ik kon echter in de voorwaarden niets zien over een bepaalde datum dat deze actie zou verlopen.

PS: ik typ dit vanaf mijn DSi :p
Pagina: 1