Ik ben sinds kort in het bezit van 2 functionerende Logitech Z5500 sets, 1 daarvan heeft een kapotte display backlight maar functioneerd verder nog helemaal goed nou wil ik beide sets aansluiten op mijn pc om even wat raw power op te wekken voordat de set met de kapotte backlight weer in de doos gaat naar een maatje van me.
Nou ben ik in het bezit van 2 Auzentech Prelude's alleen ligt die op dit moment even niet in Zwolle. wat ik wel heb is 1 prelude en een onboard Realtek ALC885 geluidschip.. waarop ik 1 set op de optical aansluiting heb aangesloten en de andere set draait op de analoge aansluitingen van de Prelude.
Hoe krijg ik nu voor elkaar dat Winamp over beide apparaten afspeelt?
Nou ben ik in het bezit van 2 Auzentech Prelude's alleen ligt die op dit moment even niet in Zwolle. wat ik wel heb is 1 prelude en een onboard Realtek ALC885 geluidschip.. waarop ik 1 set op de optical aansluiting heb aangesloten en de andere set draait op de analoge aansluitingen van de Prelude.
Hoe krijg ik nu voor elkaar dat Winamp over beide apparaten afspeelt?
[ Voor 7% gewijzigd door Cidious op 03-04-2009 13:17 ]
R7 9800X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3