Hallo,
ik heb in een programma een richtextbox. Als men op een knop drukken dan moet hij de richtextbox doorlezen en woorden vervangen en de richtextbox in een string zetten.
Dit gaat goed, nu wil ik de <enter> in <br> vervangen. Maar hij "ziet" de <enter> niet.
geprobeerd:
Hebben jullie nog een idee?
ik heb in een programma een richtextbox. Als men op een knop drukken dan moet hij de richtextbox doorlezen en woorden vervangen en de richtextbox in een string zetten.
Dit gaat goed, nu wil ik de <enter> in <br> vervangen. Maar hij "ziet" de <enter> niet.
geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, vbCr, "<br>") of Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, Chr(13) & Chr(10), "<br>") of Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, \n, "<br>") of Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, vbCr & vbLf, "<br>") of Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, Environment.NewLine, "<br>") of Dim tekst As String tekst = RichTextBox1.Text.Replace(Environment.NewLine, "<br />") of Dim tekst As String = RichTextBox1.Text Dim strTest As String = Replace(tekst, vbCrLf, "<br>") |
Hebben jullie nog een idee?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 10:46 . Reden: 1 extra ]