Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:29
Hey Tweakers,

voor thuis ben ik van plan om 2 WRT160N routers aan te schaffen.
Ik ben nu in bezit van een WRT54GL router, die eigenlijk wel bevalt maar qua bereik de bovenverdieping van het huis niet haalt. Het idee is om 1 router in de meterkast te plaatsen en 1 als DD-WRT bridge op de bovenverdieping te zetten. De vraag is wat is jullie ervaring met DD-WRT en deze router? En hoe kan ik weten of ik een revisie 1.0/1.1 krijg als ik deze bijvoorbeeld bij dunnet bestel. Aangezien DD-WRT niet op een revisie 2 kan worden geïnstalleerd.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Voor zover ik begrijp uit het dd-wrt forum
If you want a v1, you need to search for those with serial number CSE01xxxxxxxx rather than CSE11xxxxxxxxx
Ik weet dat er bij mijn wrt54g achterop de doos een melding met het serial stond dus wellicht dat dat ook met de 160n het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Net een webshop ge-emailt, helaas kunnen ze niet nagaan wat het serienummer is omdat ze dan de doos moeten openen. Misschien meer mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Als ik hier kijk zie ik onderop de doos wel degelijk serienummers staan aan de linkerkant. Deze doos is welliswaar van een wrt610 maar goed daar stonden ze op mijn wrt54g ook als ik het me goed kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
TheCrius schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:38:
Net een webshop ge-emailt, helaas kunnen ze niet nagaan wat het serienummer is omdat ze dan de doos moeten openen. Misschien meer mogelijkheden?
Onzin. Serienummers staan altijd op de doos.
Een beetje winkel zet die serienummers ook op de rekening, ivm garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Inderdaad Xorsist, hier staat het duidelijk onderop. Ik zal vragen of ze dit voor me kunnen nakijken. Waarschijnlijk zijn ze niet op de hoogte van versies vermeldt in het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Ach ik moest toendertijd ook een specifieke versie hebben van me wrt54g en ik kon in 1 oogopslag zien of ik de juiste had. Dat was ook wel bekend bij die jongens daar die iets meer deden als alleen verkopen ;)
Pagina: 1