Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eerst een 0 draaien voor buitenlijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zit met een probleem en ik heb al het hele internet vooor 2 dagen afgespeurd om het antwoord te vinden, maar helaas. Het mocht niet baten. Ik had het eigenlijk al opgegeven :z maar laat jullie er toch nog maar even naar kijken O-) .

Ik heb mijn telefoonlijn op mijn laptop aangesloten zodat ik vanuit outlook kan bellen via de laptop, op de gewone huistelefoon. Nu heb ik een telefooncentrale waardoor ik eerst een 0 moet draaien gevolgd door een korte pauze. Ik heb de modem eigenschappen onderste buiten gekeerd vanuit alle kanten 8)7 , maar het mocht niet baten. Wat ik ook aanpas, zodra ik in outlook aangeef bel een contact, dan draait hij direct het nummer en mijn telefoon vangt dan slechts de laatste cijfers op >:) .

Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft _/-\o_ maar het lijkt me sterk. Ik denk dat er namelijk geen oplossing voor is.

Toch bedankt voor de moeite.

Groetjes,
Showky;)

Verwijderd

welke software gebruik je etc. iets meer specificaties dankje..

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Je zou eens kunnen proberen om meerdere '~' of ',' voor het nummer te plaatsen. Hiermee las je een pauze in van ongeveer één seconde.

Als dit werkt kun je dit voor alle nummers instellen bij :
Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen
menu 'Geavanceerd' -> 'Voorkeursinstellingen voor inbellen'

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• cefas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 12:31
Onder XP, heb ik onder Control Panel - Phone and modem options bij outside line 0, staan (nul komma) en dat gaat perfect

Where is my ANY key

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Omdat dit weinig met overige hardware te maken heeft maar puur met software instellingen van outlook gaat deze richting CSA.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eigenschappen zijn als volgt. Ik heb een Agere Systems HDA Modem met stuurprogramma versie 2.1.87.0.

Wat ik heb geprobeerd is het volgende. Ik ben gegaan naar configuratiescherm > Telefoon- en modemopties > Kiesregels > Bewerken.

Daar heb ik een locatie aangemaakt met Netnummer 020. Achter de volgende 2 regels heb ik 0, (nul komma) ingevuld:
Kies voor een buitenlijn voor lokale gesprekken
Kies voor een buitenlijn voor interlokale gesprekken

Maar als ik mijn outlook contactpersoon selecteer en op bellen klik draait hij gewoon het telefoonnummer zonder de nul. RETE IRRITANT |:( .

Naar mijn mening heb ik alles goed gedaan maar luistert hij gewoon niet. Of ik mis iets, of mijn laptaps besturingssysteem mist iets. Ik vrees het tweede.

Dank jullie wel jongens.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij moest je het nummer van het contact aanpassen naar 0,<telefoonnummer>
Zo moesten wij hier via de ISDN-lijn op internet met een nul en een komma voor het inbelnummer.

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 03-04-2009 21:53 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:02

Korakal

Up up up!

Ik zie nergens welke Outlook versie je draait, maar als ik ga [google=outlook use dialing rules] dan zie ik bijv dit:
OL2000: Dialing Rules for Windows 2000 Do Not Apply to Outlook Contact Phone Numbers

Verwijderd

Topicstarter
Beste Marihuana hoofd,

Op zich een prima idee dat je aangeeft. Ik had daar ook al aan gedacht. Het probleem is alleen dat ik mijn mobiele telefoon heb gesynchroniseerd met Outlook dus als ik het nummer van al mijn contacten aanpas, komt dit ook op dezelfde manier in mijn telefoon te staan. Er moet een betere manier zijn.

By the way. Ik heb mij tot nu toe gefocust op de telefoonmodem en nog niet echt op Outlook. Ik gebruik Outlook 2007 en Korakal, misschien dat hier inderdaad mogelijkheden zijn voor een oplossing. Je hebt weer mijn nieuwsgierigheid en hoopt gewekt :9~ .

Chief

Verwijderd

Topicstarter
JONGENS HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*)

YESSSSSSSSSSSS!!! JAAAAAAAAAAAAAAA

Na twee dagen zoeken heb ik het antwoord. Het kan toch. Korakal. Geweldig jongen, fantastisch. Dat was het antwoord. Ik had je link in eerste instantie nog niet echt gelezen omdat er windows 2000 bij stond maar later kwam mijn pad via veel speurwerk toch weer bij die link terecht. Toppie man. Proficiat. _/-\o_

Voor iemand die ooit ditzelfde probleem tegenkomt zal ik toch maar even de oplossing geven. Als ik een persoon heb met het nummer 0612345678 dan ziet hij niet of dit lokaal is of interlokaal. De truc is om het nummer op te schrijven als: +31 (06) 12345678

Eerst landcode met +; dan netnummer tussen haakjes; en dan de rest. Hij ziet dat dit nummer niet komt uit 020 en volgt mijn akties op. Ook al komt hij wel uit 020 volgt hij ook mijn acties op (omdat ik daar dezelfde actie heb aangegeven).

Wat is het leven toch mooi. Ik heb tranen in mijn ogen. Vrede jongens, vrede op aarde... O-)

Groetjes aan http://gathering.tweakers.net O+

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Terw_Dan schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 07:47:
Omdat dit weinig met overige hardware te maken heeft maar puur met software instellingen van outlook gaat deze richting CSA.
Praktisch, maar Outlook is onderdeel van Office en daar hebben we een heel subforum aan gewijd. :P

Client Software Algemeen -> Officesuites en -software

Signature

Verwijderd

Topicstarter
(Sorry, dat had ik niet gezien)

Verwijderd

[offtopic]]heel leuk dat je nu een speciaal boontje voor GoT hebt, dat maakt het makkelijker om ons beleid eens door te lezen, meer bepaald wat betreft het groeten in een post
en veel plezier gewenst op ons forum!
Pagina: 1