Hallo Tweakers,
Ik zit met een probleem en ik heb al het hele internet vooor 2 dagen afgespeurd om het antwoord te vinden, maar helaas. Het mocht niet baten. Ik had het eigenlijk al opgegeven
maar laat jullie er toch nog maar even naar kijken
.
Ik heb mijn telefoonlijn op mijn laptop aangesloten zodat ik vanuit outlook kan bellen via de laptop, op de gewone huistelefoon. Nu heb ik een telefooncentrale waardoor ik eerst een 0 moet draaien gevolgd door een korte pauze. Ik heb de modem eigenschappen onderste buiten gekeerd vanuit alle kanten
, maar het mocht niet baten. Wat ik ook aanpas, zodra ik in outlook aangeef bel een contact, dan draait hij direct het nummer en mijn telefoon vangt dan slechts de laatste cijfers op
.
Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft
maar het lijkt me sterk. Ik denk dat er namelijk geen oplossing voor is.
Toch bedankt voor de moeite.
Groetjes,
Showky;)
Ik zit met een probleem en ik heb al het hele internet vooor 2 dagen afgespeurd om het antwoord te vinden, maar helaas. Het mocht niet baten. Ik had het eigenlijk al opgegeven
Ik heb mijn telefoonlijn op mijn laptop aangesloten zodat ik vanuit outlook kan bellen via de laptop, op de gewone huistelefoon. Nu heb ik een telefooncentrale waardoor ik eerst een 0 moet draaien gevolgd door een korte pauze. Ik heb de modem eigenschappen onderste buiten gekeerd vanuit alle kanten
Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft
Toch bedankt voor de moeite.
Groetjes,
Showky;)