Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• henridebeijer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03-2022
hallo,

ik ben op zoek naar een apparaatje waarmee ik film of series kan kijken op tv. ik weet dat het met kabels kan enzo, maar ik wil het hebben hoe het bij voorbeeld ook bij een lcd ambi light van philips gaat.

een film op usb stick zetten, evt nog een .srt file erbij. usb in de tv, en kijken maar.

hoeft volgens mij niet ingewikkeld te zijn, hoeft geen hard disk in te zitten, geen hoge kwaliteit 720x... is zat. moet dus gewoon .avi afspelen en ondertitels erbij.

ik heb al zitten zoeken, en heb ook iets gevonden, maar dat is natuurlijk net weer uit de handel gehaald: nieuws: Sandisk TakeTV: 8GB usb-stick met tv-out

zou iemand mij daarbij kunnen helpen.

bvd

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33
DivX spelertje van de Blokker/Aldi doet volgens mij wel wat jij wilt.

Wel 1 kopen met USB aansluiting dan he :P

• henridebeijer
bedankt voor je snelle reactie,

is inderdaad een optie om een dvd speler erbij te kopen, laat het nu net zo zijn dat ik hier een 1,5 jaar oude denon speler staat. maar goed. maar als ik bij de pricewatch kijk, dan zie ik er eentje staan van samsung van +/- 40 euro, en die heeft inderdaad een usb aansluiting, dit staat alleen onder video out? ik moet toch juist een video in hebben? maar geen een dvd speler heeft de keuze video in, dus zal dat wel zijn wat ik bedoel.

nu zie ik alleen dat die samsung geen divx afspeeld, heb ik dat nodig? als ik alleen maar .avi's af wil spelen via een usb stick?

en heeft elke speler zoiezo de mogelijkheid voor het afspelen van ondertitels, .srt files?

mvgr

• _lasher_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 15:34
Je hebt zeker wel divx ondersteuning nodig. Volgens mij kan tegenwoordig alles wat divx speelt ook wel omgaan met ondertitels, maar dat zal je per apparaat wel even moeten controleren.

Ik heb zelf toen je die nog niet zo veel zag nog ergens een (duurdere) speler met divx gekocht (hiteker xdv-920). Speelde alles perfect, behalve originele audio-cd's...
Twee jaar terug dus toch maar eens een simpele speler bij de blokker gehaald (een samsung volgens mij) en die doet wel alles perfect. Alleen heeft die niet een usb-aansluiting, dus ik brand nog alles op dvd-rw's.
Je wil trouwens een video-out, van je speler naar de tv, niet andersom toch?

• henridebeijer
ja klopt, dat de dvd speler vanaf de usb naar de tv het signaal stuurt. noemen ze het daarom een usb out? omdat hij een signaal van de usb "out" kan sturen?

• henridebeijer
en heeft iemand btw ervaring met het afspelen van films op een usb stick, via een dvd speler?

Verwijderd

Ik zet films en series altijd even op een usb stick en stop deze vervolgens in m'n PS3..werkt perfect!
Zal met de meeste dvd-spelers ook goed gaan lijkt me.
Pagina: 1