Geen theather mode met Nvidea

Pagina: 1
Acties:

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
ik ben na een overstap van een AGP kaart ( ATI HD3850) overgegaan naar een Nvidia 7800 GT,
met ATI had je een mooie functie in de Catalyst Control Center dat heette Theather mode. hiermee ging ,als je een film afspeelde, het beeld op volledig scherm op de zelf gekozen scherm ( hier op secondary HDTV )
deze functie mis ik totaal bij Nvidia en via enige tweak tools kan ik dit ook niet via RivaTuner of NTune vinden.
mijn vraag dus; bestaat deze functie wel voor Nvidia ?

mijn setup
Intel dp965 LT
E6600
2GB DDR2
XFX Geforce 7800 GT
Windows XP Pro.

ps: via google zijn alleen topics te vinden die gedateerd zijn ( 2004) en waar men de functie wel heeft kunnen vinden maar niet vermeld waar het zou staan ( 1tje wel maar die functie is er dan waarschijnlijk bij een update uitgesloopt )

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:08
Je kunt toch gewoon je film maximaliseren op je secundaire scherm? Werkt dat niet?

Of moet het automatisch gaan?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• misterm90
  • Nu online
Dat werkt dus juist niet. dan gaat het volledig scherm op mijn TFT, en ik wil graag dat de TFT de hoofdscherm blijft omdat het voor hoofdzaak een Office pctje is. en als ik een film ofzoiets wil kijken moet mijn vader/moeder ook gewoon door kunnen blijven typen.
ook heb ik een hekel aan hele tijd vensters slepen dus wil ik het inderdaad net zo hebben als met die ATI .. startte je VLC; laadde je een film en het ging op volledig scherm op de HDTV en mijn vader kon gewoon door internetten/ officen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet een oudere driverversie proberen, vanaf de 8-serie kaarten is het 'theatre-mode' niet meer ondersteund. In een 169.xx driver of eerder zit het theatre gedeelte als het goed is nog wel ingebouwd voor de 7-serie kaarten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• misterm90
  • Nu online
ah ok. ik ben nu de 169.38 aan het downloaden. even testen
bedankt !

• misterm90
  • Nu online
het staat inderdaad er nu wel bij !
enorm bedankt !
Pagina: 1