Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VLC Mediaplayer schokt steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows Vista, en ik probeer een film te kijken (fullscreen) met VLC Media player. Om de minuut ongeveer hapert hij (framerate zakt sterk gedurende ongeveer 1 seconde, en het geluid hapert ook mee), heel irritant. Deze laptop is net nieuw en snel genoeg lijkt mij (2.6ghz, 4gb geheugen). Er zijn geen zware programma's aan het draaien. MSN heb ik ook al uitgezet maar het helpt niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Speel je die film over het netwerk af, vanaf de harde schijf of vanaf een medium (bv DVD)?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf de harde schijf. Het is in divx formaat.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

wat is de resolutie van de film?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Heb je al een andere speler geprobeerd, zoals zoomplayer of media player classic?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
Resolutie is 640 x 352, maar ik denk niet dat het daaraan ligt want ik heb het wel eens eerder gehad met VLC. Andere players net geprobeerd, lijkt geen problemen op te leveren.

Jullie zullen wel denken waarom ik geen andere videospeler gebruik? Omdat VLC gewoon alles afspeelt zonder foutmeldingen, zeuren over codecs etc.
Pagina: 1