Toon posts:

[Office 2008] Custom install, Entourage verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister office 2008 voor macos aangeschaft, maar nu lijkt het er bij de installatie op dat het niet mogelijk is om een 'custom' install te doen zoals bij de windows versie.

Nu is er allerlij meuk geinstalleerd die ik helemaal niet wil/gebruik en de "Remove Office" utility wil alleen het volledige pakket weer verwijdern en niet individuele onderdelen.

Is het mogelijk om de programma's die ik niet gebruik en simpelweg niet op mijn Mac wil zoals Entourage, Messenger en de Project tool individueel te verwijderen?

Via google en de documentatie op de MS website kwam ik niet veel verder. Als het niet mogelijk is dan moet ik er helaas weer mee terug naar de winkel.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-02 16:13
Denk niet 'windows', maar doe het gewoon op de normale osx manier. In de trashcan wat je niet nodig hebt.....

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een custom install is zeker wel mogelijk, zo heb ik Entourage en Messenger in elk geval niet meegeïnstalleerd.

Messenger kan je sowieso weggooien in de prullenmand, Entourage weet ik niet maar het zou opzich geen problemen mogen opleveren. :)

Verwijderd

Topicstarter
Frietsaus schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:35:
Een custom install is zeker wel mogelijk, zo heb ik Entourage en Messenger in elk geval niet meegeïnstalleerd.
Kun je misschien aangeven hoe? Ik kan er simpelweg overheen hebben gekeken maar weet ergens vrij zeker dat ik het in het standaard installatie menu niet ben tegengekomen.

• Meriket
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04-2025
Je kan ook na installatie entourage en messenger verwijderen, dus naar de trash slepen. Eventueel nog een keer spotlighten op entourage en kijken of er nog wat overgebleven is.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:06:
[...]

Kun je misschien aangeven hoe? Ik kan er simpelweg overheen hebben gekeken maar weet ergens vrij zeker dat ik het in het standaard installatie menu niet ben tegengekomen.
Ik weet het niet precies uit m'n hoofd, maar op een gegeven moment komt er onderin de installatie een knop te staan 'Aangepaste installatie' of iets in die richting. :)

Edit:
Dit dus
Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/qjez
Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/hxpq
Kom er net ook achter dat ik Entourage dus wel had meegeïnstalleerd. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Frietsaus op 02-04-2009 16:32 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:08
Ik heb de titel aangepast. Probeer de volgende keer het probleem in de titel te zetten :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
@Frietsaus

Gaaf bedankt. Weet je mischien of het mogelijk is om dit post-installatie te doen? Anders zet ik hem er vanavond opnieuw op.
Pagina: 1