Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Boek over Netwerk infrastructuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al enige tijd ben ik op internet en aan het speuren naar een boek waarin de onderdelen van een netwerk staan uitgelegd i.r.t. netwerkbeveiliging Wie heeft dergelijke boeken en welke zijn wel of juist niet aan te bevelen?

Verwijderd

netwerkbeveiliging is een groot woord.
op wat voor gebied zoek je precies?

- Windows server ( Active directory, Exchange, Virus beveiliging, Terminal server, Group policies, ISA)

• RiCkY82
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Volgens mij heb ik een dergelijk boek thuis liggen (nu @ work). Als ik het niet vergeet, zal ik vanavond even voor je kijken in de boekenkast :) en meer over de inhoud vertellen

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
dit is wel heel breed genomen, je zult wat specifieker moeten zijn.

Voor een basis zou ik eens kijken naar de CCNA boeken (dit is dan wel cisco gerelateerd) maar het geeft een mooie schijn op het netwerk.

Verwijderd

Als je op zoek bent naar een boek over "algemene theorie" achter networking en datacommunicatie dan zou je eens kunnen kijken naar de boeken die aangeraden worden voor de AMBI-module HP6. Meer info op www.exin.nl.

Toen ik deze module deed, had ik daar echt een heel interessant boek bijzitten. Weet de titel en de auteur alleen even niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit past beter in BV; dus ik verplaats je topic even

CSA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
Is het windows security boek 70-298 misschien iets wat je zoekt?
"Designing Security for a Windows 2003 Network"

Als je een demo pdf wilt hebben gil je maar, :)
Pagina: 1