[HTML] alweer marge probleem in tabel

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021
Ik wil de tekst in een cel van een tabel 20 px van de linker en rechterkant hebben, opdat wanneer de pagina op een ander formaat bekeken wordt de tekst netjes in de cel blijft staan MET deze marges.

In de <TD> tag heb ik nu staan style:"padding-left:20px"
Dit werkt ok voor links. Nu voor rechts. padding-right werkt niet, margin-right werkt niet. Met de search kon ik dit niet oplossen.....Het geldt dus alleen voor deze cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 10:15

DeFeCt

je wéét toch

Mocht het nou niet lukken met een stylesheet dan kun je naast deze TD altijd nog een lege TD van 20px breed zetten...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
mmh, ok dat is wel een oplossing, maar niet zo "netjes". Iemand anders die een beetje into mierenneuken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
mmh, dus nog tseeds niet gelukt. Is padding-right wel de juiste tekst? Ligt het dus aan de tekst of iets anders dat ik geen rechtermarge kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wat je kunt proberen is een alignment aanmaken in de td (in dit geval align= right) en inderdaad een cellpadding opstellen met 20px.

Ook een mogelijkheid is, om gebruik te maken van een <blockquote>.
Dit commando zorgt ook voor een inspringen van ongeveer 20px.

Is het net geen 20px, stel je in je stylesheet blockquote { margin-width: 20px; }

Ofzelfs margin-left of margin-right

Ik heb hetzelf ook wel een paar keer op die manier gedaan.

Veel suc6 ermee. B-)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Op dinsdag 27 februari 2001 14:06 schreef Booooe het volgende:
mmh, ok dat is wel een oplossing, maar niet zo "netjes". Iemand anders die een beetje into mierenneuken is?
Niet netjens? Het is beter als je het zo doet, want dan krijg je tenminste geen gezeik met oude brahwsa's die geen stelsjiets eten.

Trouwens waarom zet je de padding eigenschappen niet gewoon in de <tabel> tag? Mag aan de boven en onderkant niet 20px ruimte? Dan moet je gewoon wat def A (broer van P) zegt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 10:15

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 01 maart 2001 00:39 schreef 2 het volgende:
[..]
Niet netjens? Het is beter als je het zo doet, want dan krijg je tenminste geen gezeik met oude brahwsa's die geen stelsjiets eten.
Ik dacht al....

tjees 2. wat een heerlijke vaagheid in je sig, lekker zo voor het slapen gaan...
Hoeveel thingies zijn er van jou te zien geweest op Park4D ? :P

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11030

De oplossing van defect is de meest handige en beste oplossing.
zet er wel een non-breaking-space in de lege cel, anders snapt netscape het niet
Pagina: 1