☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Er is meestal genoeg plaats, als ik daar rond 07:30 kwam was minstens 70 procent nog leeg. Zelfs als ik een paar keer iets later (8:30) kwam was er meestal nog wel meer dan voldoende ruimte.
Ook 's middags (rond 16:00) is er meer dan voldoende ruimte.
Op welk tijdstip moet je er zijn?
En mocht het onverhoopt toch vol zijn kan je altijd nog naar Capelsebrug rijden, heb je ook een P+R terrein en is één metrohalte verder.
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 02-04-2009 11:03 ]
Virussen? Scan ze hier!
Punt is, ik heb geen ov-kaart en ben enorm beperkt in mijn gaan & staan in de stad.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
☻/
/▌
Wel een auto en geen 2 euro voor OV?Motrax schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:03:
Vandaag rond 13:00 moet ik er zijn, bij de EUR.
Punt is, ik heb geen ov-kaart en ben enorm beperkt in mijn gaan & staan in de stad.
Sinds een paar maanden moet er in de straten rondom de EUR worden betaald en is het tarief van de EUR zelf verdubbeld. Sindsdien is het drukker bij de Zoom..
Edit: http://maps.google.nl/?ie....004539,0.008336&t=h&z=17 daar dus niet gratis
[ Voor 11% gewijzigd door Config op 02-04-2009 11:30 ]
Oslik blyat! Oslik!

Leaseauto en brandstofpasConfig schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:26:
Wel een auto en geen 2 euro voor OV?
Sinds een paar maanden moet er in de straten rondom de EUR worden betaald en is het tarief van de EUR zelf verdubbeld. Sindsdien is het drukker bij de Zoom..
Edit: http://maps.google.nl/?ie....004539,0.008336&t=h&z=17 daar dus niet gratis
Overigens terecht dat die wijk betaald parkeren is geworden, er was daar wel het e.e.a. aan overlast.
Bedankt allemaal voor de tips
☻/
/▌