Rotterdam P+R Kralingse Zoom ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Er is een Rotterdamse P=R bij Kralingse Zoom. Niks mis mee, maar ik kan me van vroeger als student zijnde herinneren dat de parkeerplaats stampvol stond.

Heeft iemand er ervaringen mee?

Ik moet er binnenkort zijn en ik heb geen zin om er naar toe te rijden en er achter te komen dat het vol is. Ik ben namelijk niet zo bekend daar in de buurt dat ik even een alternatieve parkeerplaats kan vinden.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb er maandenlang gestaan voor mijn werk, en dan met de metro naar de Coolsingel.

Er is meestal genoeg plaats, als ik daar rond 07:30 kwam was minstens 70 procent nog leeg. Zelfs als ik een paar keer iets later (8:30) kwam was er meestal nog wel meer dan voldoende ruimte.

Ook 's middags (rond 16:00) is er meer dan voldoende ruimte.

Op welk tijdstip moet je er zijn?

En mocht het onverhoopt toch vol zijn kan je altijd nog naar Capelsebrug rijden, heb je ook een P+R terrein en is één metrohalte verder.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 02-04-2009 11:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Vandaag rond 13:00 moet ik er zijn, bij de EUR.

Punt is, ik heb geen ov-kaart en ben enorm beperkt in mijn gaan & staan in de stad.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:23

Sick Nick

Drop the top!

Gooi je hem toch in de wijk erachter, dat is ook gratis parkeren en net zo ver lopen als vanaf Kralingse Zoom. Of als het heel belangrijk is gewoon op het terrein van de uni zelf, dan maar betaald parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Heh, dat wist ik niet eens. Ik ga dan op het terrein zelf staan. Ik hou er niet van om overlast te veroorzaken voor de buurtbewoners.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Motrax schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:03:
Vandaag rond 13:00 moet ik er zijn, bij de EUR.

Punt is, ik heb geen ov-kaart en ben enorm beperkt in mijn gaan & staan in de stad.
Wel een auto en geen 2 euro voor OV?

Sinds een paar maanden moet er in de straten rondom de EUR worden betaald en is het tarief van de EUR zelf verdubbeld. Sindsdien is het drukker bij de Zoom..

Edit: http://maps.google.nl/?ie....004539,0.008336&t=h&z=17 daar dus niet gratis :P

[ Voor 11% gewijzigd door Config op 02-04-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Afgelopen maanden ben ik er niet geweest, daarvoor had ik zelden een probleem (meestal parkeerde ik er op zaterdagen).

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

13.00 kan wel eens een probleem opleveren is mijn ervaring. Vroeg in de ochtend en na 15.00 valt het vaak wel mee. Terrein zelf lijkt me in jouw geval het verstandigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Ik heb inderdaad geparkeerd op het Uni terrein. Uiteindelijk 3,- kwijt voor twee uur. Ik ben de prijzen in Amsterdam gewend, dit was een koopje :X
Config schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:26:
Wel een auto en geen 2 euro voor OV?

Sinds een paar maanden moet er in de straten rondom de EUR worden betaald en is het tarief van de EUR zelf verdubbeld. Sindsdien is het drukker bij de Zoom..

Edit: http://maps.google.nl/?ie....004539,0.008336&t=h&z=17 daar dus niet gratis :P
Leaseauto en brandstofpas ;) Bovendien zou het OV naar Rotterdam toe mij veel meer dan 2,- hebben gekost en qua reistijd het dubbele om van huis naar locatie te komen.

Overigens terecht dat die wijk betaald parkeren is geworden, er was daar wel het e.e.a. aan overlast.

Bedankt allemaal voor de tips :)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 10:03
Nog 1 kleine extra tip dan: mocht je in het vervolg nog met de auto naar Rotterdam willen gaan: op www.bereikbareregiorotterdam.nl/parkeren_penr vind je de gratis P+R's. Als Kralingse Zoom vol zou zijn, zou Capelsebrug (2 minuten verder) perfect zijn. + Daar is praktisch altijd plek. :)
Pagina: 1