Steam wil niet connecten in Vista

Pagina: 1
Acties:

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:50
Wat ik ook probeer, Steam wil niet connecten in mijn Vista (32-bit). Steam start netjes op maar bij het connecten blijft het gewoon hangen. Ik heb alle firewalls uitgezet (incl Windows Defender) maar nog steeds niet. Opstarten als Admin in Vista geprobeerd, in WinXP compatibility geprobeerd. Nada.

Any ideas?

P.S. Ja, internet werkt gewoon :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat je eens kan proberen is deze oplossing.
Misschien wil steam wel verbinding maken als hij die bestanden weer opnieuw aanmaakt.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 21:08
Ik had dit probleem afgelopen maandag ook (Vista 64bit). Om 20:30 deed hij het nog, reboot en om 22:30 werkte het niet meer. Na invoeren user/passwd op inloggen drukken, gebeurd gewoon helemaal niets. Applicatie bleef hangen...

De in de link genoemde oplossing (Verwijderen van .blob bestand) resulteerde erin dat steam ging 'updaten' wat ik na 30-40 minuten heb gecancelled (wtf, ik heb 10mbit, beetje prut downloaden moet echt niet zo lang duren). Leek er dus op dat om een of andere reden de verbinding naar de Steam servers gewoon heel prut was. Diverse ping/trace testjes gedaan, en mijn internet functioneerde nog steeds prima.

Gisteren nog een keer geprobeerd en toen kon ik weer connectie krijgen. Terwijl ik niets heb veranderd aan mijn setup. :S

[ Voor 38% gewijzigd door ikke007 op 02-04-2009 11:01 ]

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
er was storing van de week meerdere mensen last van.

• Chief
Het probleem bestaat al enkele weken. Verwijderen van .blob bestand bood geen soelaas.

• Jayden
  • Niet online
Wil hij al enkele weken helemaal geen verbinding meer maken of heb je er af en toe problemen mee?

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Chief
Sinds aanschaf nieuwe PC enkele weken geleden. Steam wil het gewoon niet doen. Daarvoor geen problemen onder WinXP met zelfde inet verbinding (Wireless)

• Jayden
  • Niet online
Probeer eens steam te installeren in een andere map.
Mocht ook dat niet werken neem dan contact op met het Steam Support Center.
Zij moeten je toch zeker een oplossing kunnen bieden.

• Chief
We shall try.....

Verwijderd

ls je een firewall hebt, ook al laat je de applicatie door, probeer dan de firewall even op 'allow all' te zetten en kijken of het dan wel werkt. Dat kwam bij mij voor (sygate personal firewall).
Pagina: 1