Rond deze tijd willen we natuurlijk allemaal zo min mogelijk afstandsbedieningen, beste kwaliteit en dat allemaal voor een leuke prijs. De vele afstandsbedieningen zijn natuurlijk op te lossen via de Harmony's van Logitech. Wat betreft digitale televisie is er aanbod genoeg, tele2, kpn, upc, ziggo noem ze maar op. Losse pakketten, totaal pakketten het word ons redelijk makkelijk gemaakt. Genoeg partijen die voor- maar helaas ook nadelen hebben. Maar niet in elk geval kunnen we dvb-c ook daadwerkelijk echt gebruiken.
Correct me if i'm wrong
- Uitzending gemist
- On Demand
- Digitaal opnemen
Nou kan je zeggen dat uitzending gemist is handig maar dat gebruiken we niet zoveel. On Demand, ook een functie wat leuk is, gebruik het niet veel, maar je betaald er wel voor! Het meest belangrijke toch vind ik toch wel het digitaal opnemen. Dat gaat dus niet werken! Je kent het verschil tussen analoog en digitaal en wil dus ook de hoogste kwaliteit behouden. Het is zo dat je eerst de coax aansluit op je recorder en die vervolgens doorlust naar je tv. We nemen dus analoog op en dit hebben we het liefst niet. Wat me opvalt is dat niet iedere consument dat weet en dus klakkeloos een harddisk-recorder terwijl ze hun abonnement kunnen upgraden om wel digitaal op te kunnen nemen. Tuurlijk, na een aantal jaar betaal je wel meer voor het digitaal opnemen. Maar we willen kwaliteit toch? Digitaal, beter beeld en geluid. Dat willen we dus ook zo opnemen maar dat gaat niet!
Mij rest dus eigenlijk de vraag, wat zijn er voor oplossingen en wat gaat de toekomst op dit gebied ons brengen? Wanneer word dvb-c eens door alle maatschappijen ondersteund. Natuurlijk we hebben allemaal geen glazen bol.....
Ideaal toch? Het eenmalig aanschaffen van een conax-module, je smartcard erin, de coax aansluiten en zoeken maar. Alle digitale zenders via je eigen tv! Zelfs de elektronische programma gids werkt gewoon en als je mazzel hebt ook nog eens dolby digital verstuurd naar je reciever. Maar wat missen we?Het klinkt zo mooi DVB-C; Verwerk nu digitale televisie in uw tv! Geen lelijke kastjes, geen extra afstandsbedieningen, extra kabels. Bedien alles met de afstandsbediening van uw eigen tv!
Correct me if i'm wrong
- Uitzending gemist
- On Demand
- Digitaal opnemen
Nou kan je zeggen dat uitzending gemist is handig maar dat gebruiken we niet zoveel. On Demand, ook een functie wat leuk is, gebruik het niet veel, maar je betaald er wel voor! Het meest belangrijke toch vind ik toch wel het digitaal opnemen. Dat gaat dus niet werken! Je kent het verschil tussen analoog en digitaal en wil dus ook de hoogste kwaliteit behouden. Het is zo dat je eerst de coax aansluit op je recorder en die vervolgens doorlust naar je tv. We nemen dus analoog op en dit hebben we het liefst niet. Wat me opvalt is dat niet iedere consument dat weet en dus klakkeloos een harddisk-recorder terwijl ze hun abonnement kunnen upgraden om wel digitaal op te kunnen nemen. Tuurlijk, na een aantal jaar betaal je wel meer voor het digitaal opnemen. Maar we willen kwaliteit toch? Digitaal, beter beeld en geluid. Dat willen we dus ook zo opnemen maar dat gaat niet!
Mij rest dus eigenlijk de vraag, wat zijn er voor oplossingen en wat gaat de toekomst op dit gebied ons brengen? Wanneer word dvb-c eens door alle maatschappijen ondersteund. Natuurlijk we hebben allemaal geen glazen bol.....
[ Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 02-04-2009 10:47 ]