• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een laptop met kapot beeldscherm, een aces aspire 1690. Er verschijnen allemaal strepen op het beeldscherm en die strepen gaan ook heen en weer. Ik heb hem opengemaakt, en het verandert als ik aan de flatcable kom. In de ideale stand werkt het beeldscherm ook gewoon. Moet ik dus een nieuwe flatcable hebben? Zoiets als dit? ebay
Waar kan ik die dingen nog meer kopen zonder idiote verzendkosten/

• pientertje
  • Niet online
iemand een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je Acer al eens gemailed? Ik weet niet hoe coulant zij zijn met het toesturen met dit soort dingen, maar ik heb ook ooit eens een brak kabeltje gehad in m'n S260je van MSI. Kreeg gewoon een kabeltje toegestuurd zodat ik die zelf kon vervangen. Dan hoef je zo'n ding dus niet van heinde en verre te laten komen en weet je ook gelijk dat je de goede hebt.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-05 15:57
Dit heb ik ook met mijn aspire 1692, een keertje in standby/opnieuw opstarten of eigenlijk gewoon de display mode (tijdelijk) veranderen wil het probleem vaak wel oplossen. Ik zie het als ouwigheid :Y) want het ding gaat nu al 3,5 jaar mee..
Maar heb het idee dat jij dit constant hebt. Is het scherm weer goed als je de flatcable wat heen en weer wiebelt of wordt het gewoon anders? Want dan hoeft het probleem nog niet alleen bij de flatcable te liggen..

[ Voor 30% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2009 17:31 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 13:14
Ik denk niet dat er een winkel bestaat die flatcables verkoopt, en dan zeker niet aan een nog goedkopere prijs. Immers is het vrij onmogelijk om voor elk type laptop een flatcable te hebben, en de vraag is nu ook niet enorm.
Nog geen 14 euro voor de reparatie van een laptop? Persoonlijk vind ik dat een spotprijs...
Anders kan je natuurlijk ook met Acer mailen (garantie?), of een advertentie zetten op de tweakers V&A, of marktplaats.nl afzoeken voor een defecte laptop (voor onderdelen dan), of natuurlijk de laptop gewoon in ideale stand gebruiken :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• pientertje
  • Niet online
Door aan de kabel te morrelen lukt het om het beeld goed te krijgen. Als je hem dan dichtschroeft werkt hij als je hem niet verplaatst. En dan na een kwartier is het weer raak. Het probleem is constant en is echt hardwarematig. Ik zal acer eens een mailtje sturen. Ik heb al een vraag en aanbod geplaatst.

[ Voor 7% gewijzigd door pientertje op 03-04-2009 22:32 ]

Pagina: 1