• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:33
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kleine dvd speler die ik in de slaapkamer achter de tv kan monteren. Deze dient dus verticaal te komen hangen. Nu ben ik al lang de mediamarkt, bcc, its etc. geweest om te vragen of zij iets hebben dat dit kan maar zij zeggen dat een normale dvd speler alleen horizontaal kan spelen omdat de dvd anders gaat aanlopen etc.

Bij de mediamarkt hebben ze er eentje en die kost 160 euro. Voor dat geld kan ik ook een PS2 kopen:)

Nu heb ik zelf gezocht en ben ik de CAT1122 tegengekomen. Het nadeel is dat ik hier erg weinig informatie over kan vinden. Ik heb een review gevonden (in t duits) en die persoon was niet erg tevreden omdat de speler na een paar dagen kapot is gegaan. Over garantie etc. nog niets gehoord.

Ik ben nu benieuwd of iets ervaringen met deze speler heeft of mij iets anders aan kan raden?

De speler dient dus verticaal achter de tv te komen hangen.

Thanks.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In principe zou je volgens mij moeten kunnen voldoen met elke DVD-speler waarbij je de DVD niet in een laatje moet doen, maar moest vastklemmen, met een systeem zoals je vroeger en soms tegenwoordig nog bij discman's zag :)
Kijk eens naar portable DVD-spelers, deze hebben vaak dat systeem en zijn daarbij ook nog eens wat minder gevoelig voor werken onder vreemde hoeken. Plus ze kosten tegenwoordig ook geen drol mee :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:12

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > lppr

Edit: ik heb een tijdje met zoiet: http://www.zawione24.de/-...YER/a-900161-22-41-0-0-0/ in de auto gereden. Zat in handschoenenkastje, en had een los remote oogje voor de AB. Deze + 12 stekkervoeding en je bent er toch?

[ Voor 93% gewijzigd door teacher op 02-04-2009 20:22 ]

Wise enough to play the fool

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:33
The Eagle schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:40:
In principe zou je volgens mij moeten kunnen voldoen met elke DVD-speler waarbij je de DVD niet in een laatje moet doen, maar moest vastklemmen, met een systeem zoals je vroeger en soms tegenwoordig nog bij discman's zag :)
Kijk eens naar portable DVD-spelers, deze hebben vaak dat systeem en zijn daarbij ook nog eens wat minder gevoelig voor werken onder vreemde hoeken. Plus ze kosten tegenwoordig ook geen drol mee :Y)
Zoiets ben ik inderdaad naar op zoek geweest. Eentje waar me dvd in klemt net als in de drive van me laptop. Maar kan die dus serieus bijna nergens vinden zonder scherm. En dan ben ik al gauw weer 100 euro kwijt.

Wil iets goedkopers:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983