Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Coolermaster CM 690 - front panel kast vs power/reset knop

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 15:41
Ik kon niet echt een specifiek forum voor dit probleem vinden, hoop dat het hier goed staat

Ben gisteren begonnen met het bouwen van een nieuwe PC. Alles prima gegaan en draait prima.
Alleen voor het plaatsen vd DVD drive heb ik het voorste paneel van mijn kast los moeten hlen.
(CoolerMaster CM690)

Alleen om de 1 of andere reden krijg ik het voorste paneel niet goed teruggeplaatst. Er lijkt genoeg ruimte te zijn, maar wanneer ik met veel pijn en moeite het ding naadloos er op heb lijken de 2 knoppen tbv reset/power niets te doen.

Op de kast zelf is dit een stukje waar de 2 switches en 2 ledjes zitten.
Aan de achterkant van het front panel zijn de 2 knoppen grijs/chrome en scharnieren deze met de voorkant vd kast. Hierdoor zou de achterkant van 2 chromen knoppen de switch moeten aanraken. Maar daar zit nog veel te veel ruimte.

Er zijn dacht ik veel meer hier met dit type kast. Heeft iemand hier ook moeite gehad met het terugplaatsen van het front panel ? Of ontbreekt bij mij wellicht een deel wat de dipswitch en knop vd voorkant met elkaar moet verbinden ??

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:02
Move naar OH

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:31

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Heb je al met een multimeter gecontroleerd of het misschien aan je moedebord ligt of aan de schakelaars ?
En weet je zeker of je alle kabeltjes goed terug hebt gezet ?

Signature

• Renkie
Nee de schakelaars etc werken goed. Kan ze ook nu bedienen zonder voor paneel er op
Het is echt net de knoppen in het luchtledige drukken.... Of doordat de kast er niet goed voor zit of doordat er iets ontbreekt bij mij. (?tussen stukje gevallen bij demonteren ?)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb in het begin met mijn CM690 hetzelfde gehad, het luistert vrij nauw, maar als het goed is hoeft er niets tussen te zitten. Bij mij hielp het om, als alles recht leek te zitten, nog even een keer goed door te drukken op de plek waar de knopjes zitten. Dan hoorde je hem nog een keer verspringen en daarna zat het wel goed!

en verkijk je er niet op dat je de knopjes best een stukje in moet drukken voor de pc aangaat (bij mij iig)

[ Voor 14% gewijzigd door Rupie op 06-04-2009 20:16 ]

Desktop | Server | Laptop

• Renkie
Heb het uiteindelijk goed gekregen....
Paneel er af : met grof geweld de onderkant recht naar voren trekken.
Paneel er goed op : ding zachtjes aandrukken, zeker weten dat ie recht zit en met grof geweld erop duwen tot je klik kunt horen.

Kwaliteit vd kast valt mij ook een beetje tegen, had meer verwacht van deze kast.
Pagina: 1