Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar de handleiding om mijn laptop met vista mijn mail te laten lezen via mijn nokia 73.

Aangezien ik af en toe op de rommelmarkt sta, en er af en toe momenten zijn dat er niets te doen is wil ik graag proberen om mijn laptop aan te sluiten aan mijn telefoon en ik dan even mijn post kan lezen voor de spullen die ik verkoop op marktplaats.
Ik ga er geen andere dingen mee doen, dus geen downloads en geen muziek en geen msn en noem dat soort tijdsverdrijf maar op.

Ik weet dat ik mijn mail ook kan lezen via de N73 en ik weet ook als ik mijn kaartje in mijn Iphone steek ik ook mijn mail kan lezen maar het is zo beperkt en klein zeg maar.

Ik heb het ooit al eens geprobeerd met de nokia suite maar dat lukte voor geen meter zeg maar.
kreeg ik de melding dat ik mijn bel tegoed aan het opmaken was.

Wie kan mij even een uitleg geven.

Misschien dat het ergens op het forum beschreven staat maar aangezien ik zeer weinig tijd heb dacht ik laat ik het even zo doen.

Mvg. Peter

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)
Misschien dat het ergens op het forum beschreven staat maar aangezien ik zeer weinig tijd heb dacht ik laat ik het even zo doen.
We verwachten hier eigen initiatief, zo is het niet wenselijk om je vraag hier te plaatsen en daarbij meteen aan te geven dat je eigenlijk geen zin hebt gehad om zelf iets te onderzoeken. Sowieso vraag ik me af of Vodafone het toestaat dat je blox op je laptop gaat gebruiken, mijn tip is om dat na te vragen bij Vodafone om vervelende verrassingen achteraf te voorkomen.

Hoe-dan-ook: neem even contact op met Vodafone, laat hier even weten wat ze er van vinden en geef dan meteen even aan waar je zelf naar hebt gezocht.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De techniek die jij bedoelt heet Tethering. Daar zijn duizend-en-één manieren voor om dat te regelen.

De makkelijkste manier is via PC Suite en dan de optie "Verbinding maken met internet". Technisch gezien heb je PC Suite geen eens nodig, maar dat stelt automatisch een aantal zaken in dus dat is wel aan te raden. Daarnaast kan je ook een programma gebruiken dat van je mobieltje een wifi-hotspot maakt: JoikuSpot.

Tot zover de uitleg, maar hiermee zou het moeten lukken en anders kan je altijd even zoeken op het forum met de termen dan krijg je meer dan genoeg hits.

Oja, volgens mij mag het officieel niet van Vodafone, maar dat zou je even moeten nakijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Cadezo op 01-04-2009 22:18 ]