Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag kwam de folder van de philips winkel binnen. Daar stond een aanbieding van upc en philips in. Je zou voor €190,- een mediabox (met hdmi krijgen). hierbij zat een jaar gratis hd digitale tv met het abbonnement (van upc) naar keuze.

Zou iemand weten wat er na deze 12 maanden gebeurt wat voor een abbonnement je dan krijgt?

Heeft iemand al ervaring met de philips mediabox?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je zou eens contact op kunnen nemen met de desbetreffende MyShop in jouw stad?

Niet iedereen kan daar zomaar kopen, dus vandaar

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_206 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:57:
Je zou eens contact op kunnen nemen met de desbetreffende MyShop in jouw stad?

Niet iedereen kan daar zomaar kopen, dus vandaar
ja ik weet het. Maar ik las de folder pas vanmiddag en ik had geen tijd om naar de myshop te gaan dus dacht ik vraag het hier ff.

• Ackbar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:56:
Vanmiddag kwam de folder van de philips winkel binnen. Daar stond een aanbieding van upc en philips in. Je zou voor €190,- een mediabox (met hdmi krijgen). hierbij zat een jaar gratis hd digitale tv met het abbonnement (van upc) naar keuze.

Zou iemand weten wat er na deze 12 maanden gebeurt wat voor een abbonnement je dan krijgt?

Heeft iemand al ervaring met de philips mediabox?
190€ is vrij veel geld, dat jaar is zo om en bedenk wel dat daar altijd nog analooge kosten bij komen en je er niet mee kunt opnemen, en dus geen HD en geen Digitaal kunt opnemen, normaal kost het iets van 13 euro + analooge kosten... voor hetzelfde en dan krijg je een box van hun. Als je hem zelf koop krijg je volgens mij na dat jaar nog maar 4,5 euro korting , dus dan is het iets van 9 euro per maand + analooge kosten, en als er iets met die box is krijg je geen vervanging van upc.

Ikzelf heb analoog iets van 17,50€
+ Starter 4,50€ (dat is 50 digitaale zenders)
+ HD 9€ (+ 6 HD zenders en upscaling)
+ Opnemen 4,50€

Dat is 35.50 € per maand ...Das best prijzig, maar goed als jezelf een box koop krijg je nog maar een paar euro korting, en bedenk ook dat er straks andere aanbieders koomen als de kabel is vrijgegeven.
Ook als het je niet bevalt ,heb je niet meteen 190€ weg, een jaar gratis is mooi, maar je betaald dan nog altijd analooge tv en als er iets aan is krijg je geen nieuwe box...

Verwijderd

Heb deze box sinds december 2008 en heb veel problemen met On Demand. Veel UPC monteurs aan de deur, dan weer conclusie problemen binnen dan weer buiten. Al aan derde box bezig en nog steeds problemen met On Demand. Wie heeft dit ook?
Wat er na 12 maand wel of niet mogelijk is, is niet duidelijk in boekje van de Media box. Ook leverancier Expert weet dit niet en bij UPC is het helemaal onmogelijk om fatsoenlijke reactie te krijgen. Dus bezin voor je begin.