Apple (draadloos) toetsenbord op Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Hallo,

Ik zit te kijken voor het draadloze toetsenbord van Apple.
Maar ik kan nergens @tweakers en @google vinden of deze op windows werkt en hoe deze werkend te krijgen is via bluetooth?

Moet ik dan een bluetooth ontvanger (usb stick) of zit er een in de doos?

De verkoper bij de Dixons wist het niet wie kan mij helpen.

- Roel

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Werkt met windows. En ja je hebt een bluetooth verbinding nodig. Zit niet in de doos. Zit namelijk al in elke mac ingebouwd.

• roel17
Ok hebben jullie een goede Bluetooth ontvanger of is een dixons ontvanger gewoon goed genoeg?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Die bij de Dixons is goed genoeg.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Er zit gewoon een algemene bluetooth ontvanger in Macs en er zijn zat mensen die het met merk hemelvaart ook aan de praat hebben weten te krijgen. Het maakt dus niet bepaald uit wat je neemt (bt2.1 is wel zo handig).

• roel17
Ok dus

Toetsenbord (draadloos) + bluetooth ontvanger moet voldoen?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar wireless keyboard apple windows xp zijn er meer dan genoeg pagina's te vinden die je vertellen of dit werkt of niet en hoe je dit aan de praat krijgt. Op de productpagina van Apple staat ook precies vermeld wat er allemaal in de doos zit.

Aangezien deze informatie vrij eenvoudig zelf te vinden is, gaat dit topic op slot. Zou je de volgende keer misschien iets meer moeite willen doen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.