Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF printen zonder tekst

Pagina: 1
Acties:

• great_dictator
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-07 22:47
Beste ...

Ik heb het probleem dat ik bij het printen van PDF wel áfbeeldingen kan printen maar geen text.
Het document is niet beveiligd tegen printen. Microsoft Word bestanden worden prima afgedrukt. Ik heb de OpenOffice pdf client geinstaleerd en deze geeft hetzelfde probleem. Vanaf een andere laptop hetzelfde document printen geeft hetzelfde resultaat. Helemaal geen tekst.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 23:03
is het bij elk pdf bestand? is het dus alleen bij zelf gemaakte pdfjes of bij elke?

How are you doing?

• great_dictator
Ja Ik heb er diverse getest. Bijvoorbeeld deze: http://www.studentmobiel....g_U700_handleiding_NL.pdf

Ik weet wel zeker dat ie het eens gedaan heeft. Ik wilde namelijk een document nog eens printen, maar dat gaat nu dus niet meer goed. En een tijd terug dus wel.

Wat ik veranderd heb: Ik heb de printer nu direct aan de router gehangen (draadloos) en vroeger ging het via mijn oude pc (die het begeven nu begeven heeft)
Het betreft een hp 5850

• great_dictator
Ok bedankt voor het meedenken het is me na een middag toch gelukt. Ik heb een live chat gehad met een medewerker van HP en die heeft me verteld dat ik de drivers van de HP 5550 moest installeren. Ik was er wat sceptisch over, maar het heeft toch geholpen! Wat de originele drivers niet kunnen, kunnen deze blijkbaar wel.
Complimentje voor de service van HP

• great_dictator
Off-topic: Is het hier ook mogelijk om aan te geven dat de vraag is opgelost of kan ik het hierbij laten?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je kunt het hier gewoon bij laten.

Mooi dat je ook de oplossing hebt gepost. d:)b

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1