Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schaf binnen enkele dagen een Laptop aan en heb er inmiddels 1 gevonden en had er nog enkele vragen over.

- Krijg ik waar voor mijn geld.
- Heeft iemand hier ervaringen mee met deze laptop en zoja hoe bevalt hij?

Spec:

Intel centrino Core 2 Duo 2,66 GHz
3GB Intern geheugen
250 GB harddisk
15'4'' TFT scherm
Wireless Lan
HDMI aansluiting
Ingebouwde webcam
Ingebouwde Cardreader
Bluetooth
Nvidea Geforce 9200M 256MB
HDMI Aansluiting
Dvd Brander
Windows Vista Premium

Voor €849,-

Bij voorbaat dank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.