Ik heb een spreadsheet met veel gegevens. Nu wil ik hier conditional formatting op toepassen zodat er een kleurverloop ontstaat PER REGEL. Als ik namelijk een grote selectie maak met tientallen regels en kolommen dan wordt de formatting op het totaal toegepast en niet per regel. Ik kan ook elke regel afzonderlijk selecteren en dan die formatting toepassen, dan gaat het goed. maar hert zijn zoveel regels dat ik nu al RSI voel opkomen.
Ik heb al geprobeerd een macro te maken die een selectie maakt van 10 cellen breed (het bereik wat ik nodig heb) en daarna die formatting doet. Maar als ik de macro uitvoer komt het elke keer exact hetzelfde bereik en het bereik moet telkens een regel lager zijn.
Ik pas dit toe op een Pivot table en ik dacht dat ik het op dit variabele kan toepassen maar dat krijg ik niet voor elkaar. Andere manieren?
Ik heb al geprobeerd een macro te maken die een selectie maakt van 10 cellen breed (het bereik wat ik nodig heb) en daarna die formatting doet. Maar als ik de macro uitvoer komt het elke keer exact hetzelfde bereik en het bereik moet telkens een regel lager zijn.
Ik pas dit toe op een Pivot table en ik dacht dat ik het op dit variabele kan toepassen maar dat krijg ik niet voor elkaar. Andere manieren?
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.