4allclients terug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik zie deze middag spontaan weer shopsurveys verschijnen over 4allclients. Waren deze niet verwijderd uit de pricewatch/shopsurvey?

http://tweakers.net/shopr...lclients-punt-com-bv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 17:47
Zat ook al te kijken, er is een gat van ~4 maanden. Van mij mogen ze i.i.g. permanent met een DEL query verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

mjl

Ugh

Dutchy007 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:22:
Zat ook al te kijken, er is een gat van ~4 maanden. Van mij mogen ze i.i.g. permanent met een DEL query verwijderd worden.
Lijkt me juist niet handig, hoe moet een argeloze tweaker anders weten hoe goed of slecht een shop is! Hoe meer reviews des te beter je een beeld kunt vormen (al dan niet positief).

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich mogen ze blijven als shop-review (al was het enkel om mensen te waarschuwen), maar als ze maar niet met prijzen gaan komen.

Wat betreft die survey van Yuxel-1978, hoe kan je uberhaubt nog een 'voldoende' geven als je niet eens je order kan annuleren (direct na bestelling) en daarna het helemaal niet meer mogelijk is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand van het artikel recent is 4allclients enkel voor de ShopReview - *niet* de PriceWatch terug online geplaatst. Over eventuele structurele wijzigingen in het beleid aangaande loskoppelen van ShR/PW vermelding wordt intern gesproken. Zodra er een nieuw beleid is, zal dat ongetwijfeld gecommuniceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
waarom wordt er niet gewoon op de pagina van de shopreview: http://tweakers.net/shopr...lclients-punt-com-bv.html een melding geschreven dat deze shop ermee ophoud?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dothan schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:21:
waarom wordt er niet gewoon op de pagina van de shopreview: http://tweakers.net/shopr...lclients-punt-com-bv.html een melding geschreven dat deze shop ermee ophoud?
Mag ik vragen waar je die wijsheid vandaan hebt? Want ik kan me niet herinneren dat 4AllClients heeft aangekondigd te gaan stoppen en we kunnen natuurlijk geen onwaarheden gaan plaatsen. Maar misschien heb ik iets gemist?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enkel op Radar forum heb ik daar van de week een 'opmerking' over gelezen, dat er tegen een aantal klanten was gezegt dat ze mogelijk binnenkort zouden stoppen. Maar kan nergens iets van 4ac zelf vinden.
als ze dan maar niet vrolijk verder gaan onder compleet nieuwe naam

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10-2024
Aan de hand van het artikel recent is 4allclients enkel voor de ShopReview - *niet* de PriceWatch terug online geplaatst. Over eventuele structurele wijzigingen in het beleid aangaande loskoppelen van ShR/PW vermelding wordt intern gesproken. Zodra er een nieuw beleid is, zal dat ongetwijfeld gecommuniceerd worden.
Zoals Floppus aangeeft; Tweakers.net verwijderd niet langer automatisch de shopreviews van shops die niet langer prijzen in de Pricewatch (willen) hebben staan. De shops index van Tweakers biedt de mogelijkheid om reviews te schrijven van alle shops, zowel met prijzen als zonder prijzen.
Pagina: 1