browser 'welkomspagina'

Pagina: 1
Acties:

• great_dictator
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-07-2025
Dag allemaal,

Ik vroeg me het volgende af: Ik probeer een soort welkomspagina te maken voor iedereen die in mijn netwerk het internet op wil. Zodat ik als systeembeheerder een bericht op een html pagina kan zetten die iedereen in m'n netwerk ziet. Is dat mogelijk? Dat leek me nl. wel handig voor printinstructies e.d.

Ter verduidelijking: Bij een hotspot van T-mobile of KPN krijg je ook eerst een pagina waar je een nummer in moet voeren om te kunnen internetten.
Daarna heb je vrije toegang tot het internet.

Ik zat te denken dat je iets in je router moet veranderen, maar weet niet goed wat. Heeft anders iemand een link? Ik weet namelijk ook niet goed waar ik op moet googlen.

b.v.d.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025

Copy.com

• great_dictator
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-07-2025
Tnx, ik zal er eens naar kijken. Zie wel dat deze bedoeld is voor wireless netwerken. Zou het ook voor wired en wireless kunnen? Als het alleen voor wireless mogelijk is vind ik het ook ok btw.

edit: m'n router staat ook helaas niet bij de supported devices
ben er toch wel een beetje voorzichtig mee, aangezien het niet noodzakelijk is en er een waarschuwing bij staat: If your device isn't supported yet you will risk breaking it. en:
Upgrading dd-wrt from the web interface can lead to a bricked (nonfunctional) unit!

[ Voor 47% gewijzigd door great_dictator op 01-04-2009 14:56 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Waarschijnlijk wel.

Copy.com

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 20:23
Je kunt voor wired ook proberen al het verkeer door een proxy te laten gaan zodra het mac address nog niet bekend is dan toon je de inlog pagina zodra de mac bekend is werkt het gewoon als proxy.
Zouw wel te maken moetn zijn lijkt mij

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3