Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internetprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem.
ik kon altijd gewoon op google.nl komen, maar als ik het nu probeer kom ik op de website van ziggo terecht. Ik denk dat iemand een grapje heeft uitgehaald. Ik word niet doorgerlinkt, en er staat bovenin ook gewoon google.nl, maar ik zit op de website van ziggo.
waar kan ik dit veranderen? Ik hoorde iets met een notepad bestandje wat aangepast kan worde.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:30:
Hoi,

Ik heb een probleem.
ik kon altijd gewoon op google.nl komen, maar als ik het nu probeer kom ik op de website van ziggo terecht. Ik denk dat iemand een grapje heeft uitgehaald. Ik word niet doorgerlinkt, en er staat bovenin ook gewoon google.nl, maar ik zit op de website van ziggo.
waar kan ik dit veranderen? Ik hoorde iets met een notepad bestandje wat aangepast kan worde.
Ik gok dat je wegens 'administratieve redenen" van internet bent afgesloten. Bel de klantservice voor een controle.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik kan op andere websites wel terecht.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:10

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:33:
nee, ik kan op andere websites wel terecht.
Kom je wel op http://google.com/tr ?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar bij google.nl niet.
iemand heeft denk ik eits aangepast in zon kladblk bestand.
Waar zat dat ook alweer?

Verwijderd

Hier C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
je moet je hostbestand hebben

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Welkom op GoT.
Ik neem aan dat je de Registratievoorwaarden / Korte FAQ hebt doorgelezen? Je topic geeft namelijk niet echt blijk van eigen inzet.

Op GoT verwachten we eigen inzet, en een heldere uitleg wat je probleem is.
Probeer verder je topicstart zo duidelijk mogelijk te maken, met een duidelijke, gecategoriseerde titel. "internetprobleem" is in dat geval natuurlijk wel -erg- summier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.