Toon posts:

Spelling controle Word 2008 op Mac werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik een document heb gemaakt in Word 2004 op een Mac en dit wil openen in Word 2008 dan pakt ie de spellingcontrole niet

Ik kan dit wel omzeilen door een de tekst eerst in tekst editor zonder opmaak op te slaan en daarna copy/paste naar Word 2008 te doen maar dit is geen oplossing van het probleem

heeft iemand anders hier ervaring mee en hoe is dit op te lossen ?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Wat bedoel je met 'niet pakken'? Wat heb je zelf gevonden en geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen de oplossing met de tekst editor gevonden maar niet een oplossing in Word zelf

En niet pakken is dat je niet die rode lijntjes krijgt onder een woord die je verkeerd hebt getypt

Verwijderd

Topicstarter
oplossing: ga naar extra -- taal--selecteer een andere taal---klik ok----selecteer weer de juiste taal(Nederlands) en spellingcontrole in in oude documenten werkt weer

Slotje

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
We zetten alleen een slotje op topics die niet (meer) waardevol zijn :). Dat kan zijn, omdat er weinig inzet getoond wordt of omdat het uit de hand loopt. Daarnaast doen we het natuurlijk bij de "grote" topics als er een nieuw deel is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."