Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista32bit Home Premium] Vensters verdwijnen uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 14:24
Het probleem is als volgt:
In Vista heb je in het startmenu verschillende links zitten die verwijzen naar een map/folder.

Als voorbeeld pak ik in het menu start de knop Ontspanning.
Als je op deze knop aanklikt komt er een map omhoog met daarin alle programma's die onder ontspanning horen.

Dit werkte tot van kort perfect. Alle vensters kwamen gewoon omhoog en bleven op je bureaublad staan en je zag in de taalbalk een "mapje".

Sinds kort, als ik op ontspanning of welke knop in het startmenu druk, komt de folder omhoog, maar minimaliseerd of sluit direct weer! Ook op de taalbalk valt niks te zien.

Dit gebeurd niet alleen met de mappen, maar ook met de automatische updates venster. Deze minimaliseerd/sluit ook direct weer.

Het vreemde is als je nog een keer hetzelfde venster probeert te openen dan ze je nog net dat de vensters onder elkaar worden geplaatst. Dus ze staan waarschijnlijk op de achtergrond ergens maar ik kan er niet bij.

Wat heb ik gedaan:
Google zoeken naar een oplossing. Geen resultaat
Antivirus programma's laten draaien. Niks
Windows Defender uitgezet. Geen resultaat.
Recovery disc gebruikt. Dit werkte in het begin even voor een dag, maar een dag later deed de laptop weer hetzelfde.
Alles als administrator gedraaid.

Specs van de laptop:
pricewatch: MSI EX720-012NL
http://global.msi.eu/inde...&cat2_no=269&prod_no=1669

Ik vermoed dat er iets in de beveiliging aan het rommelen is, maar weet niet wat.

Nu weet ik het niet meer, heeft iemand hier ook ervaringen mee en is hier een oplossing voor te vinden?

Alle vragen hebben een antwoord

• mhindrik
Weet iemand raad?

• mhindrik
laatste schopje?

Heeft niemand dit probleem eerder gehad?

Kan ik beter bij de leverancier, MSI of MS met dit probleem terecht?

MSI is de systeembouwer en leverde ook de software.
MS is de softwarebouwer en zal dan ook de knowhow hebben
4launch is de leverancier, als er iets mis is met de laptop of de vista installatie valt dit dan onder de garantie?

[ Voor 71% gewijzigd door mhindrik op 03-04-2009 13:54 ]