Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diode gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:03
Ik ben al een behoorlijke tijd op zoek naar een (schijnbaar) bijzonder onderdeel voor een schakeling die ik ontworpen heb. Het implementeren is nog in een pril stadium, maar het is wel een essentieel onderdeel. Het betreft een diode van type 1D4M2009, dat is er een die geschikt is voor 1A met instelbare drempelspanning. Deze heb ik nodig omdat eventuele gebruikers groene stroom moeten kunnen gebruiken, wat natuurlijk kleinere elektronen met lagere energiedichtheid betekent. Hierdoor kunnen de elektronen struikelen (zoals omgevallen bitjes) en is het verlagen van de drempelspanning natuurlijk de oplossing!
Wie-O-Wie kan me hier bij helpen?

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:38
De 1D4M2009 is hier te koop:

http://tinyurl.com/2dy79v

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb alleen 1D4M2008s liggen. Die zijn helaas maar 500mA. Wat je zou kunnen proberen de electronen te combineren met een electronenbundelaar. Deze maakt van 2 kleine electronen 1 grote waardoor ze niet meer kunnen struikelen.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Misschien is een electronstretcher een idee. Die zijn wel vrij prijzig dacht ik.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hmm, omdat je vraag over groene stroom enzo gaat zou ik 'm naar Huishoudelijke Apparatuur en Handige Applicaties willen moven... maar ik doe het toch maar niet, daar is 'ie te technisch voor.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.