Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word 2002 auto openen scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ls,

Is er een mogelijkheid om Word 2002 zo in te stellen, dat wanneer het programma opstart je automatisch een "Openen" scherm voor je neus krijgt waar je dan de beschikbare templates kan kiezen?
Ik weet wel dat ik het ooit gezien heb in een versie van Word maar weet niet meer welke.

Alvast bedankt

Verwijderd

basic vraagje toch?
beeld->taakvenster, in het taakvenster eventueel nog bovenaan "nieuw document' instellen als type en onderaan "weergeven bij opstarten" aanvinken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

maar dan krijg ik elke keer bij opstarten een nieuw document. En dat is niet de bedoeling. Ik wil graag een scherm voor me neus krijgen waaruit ik verschillende templates kan kiezen.

Verwijderd

je krijgt altijd bij de eerste start van word een nieuw blanco document. daarna kan uit het taakvenster het sjabloon gekozen worden.
indien je letterlijk wil hebben wat je wenst moet je het volgende in een module in het algemene sjabloon normal.dot plaatsen :
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
sub AutoExec
  if (0<documents.count) then
    documents.Close false
  end if
  application.Dialogs(wdDialogFileNew).Show
end sub
je zal nog meer code moeten toevoegen, want bovenstaand is bv. niet erg handig bij dubbelklikken op een bestaand document als word nog niet is geopend.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej bedankt voor de alle informatie
Ik was er inderdaad al bang voor dat het met een script ofzo moest, helaas heb ik daar geen verstand van.

Bedankt