Welke draadloos router of wifi accesspoint

Pagina: 1
Acties:

• Hokumet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik wil graag een draadloos router kopen voor onze buurthuis waar we nu al internet hebben.
We krijgen zo meteen 8 nieuwe pc's waar draadloos internet op moet kunnen. Daarnaast wil ik ook op andere delen van het buurthuis draadloos internet hebben.
Op de foto kan je een beetje zin waar het draadloos router gaat komen en waar ik perse internet moet hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/23vjdog.jpg
We zijn bereid tot 180 euro te betalen.

Ik hoop dat ik het met 1 router kan oplossen en niet dat ik meerdere producten moet kopen.

• Hokumet
Hmm helemaal niemand die iets kan aanbevelen??? :S

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:18

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

je kunt repeaters gebruiken, gewoon een draadloos acces point als zodanig instellen :)

en je kickt overigens best snel!

Signature

• Hokumet
Ik wil graag nog aanbeveling doen bij de vergadering van vrijdag. Daarom me haast een beetje.
Ik wil eigenlijk maar 1 hardware kopen en niet meerdere. Dus geen repeaters of andere extra's.

Ik hoop dat iemand die enig verstand heeft mij kan helpen.:(

Verwijderd

Het beste is meerdere accesspoints kopen en deze instellen dat ze elkaar ontvangen. ik denk dat je er ongeveer 3 nodig hebt. De een verstuurd dan alles door naar de ander.

Verwijderd

Ik ben bang dat je 25meter niet gaat halen met al die muren en mogelijk andere opstakels ertussen.
Repeaters zou inderdaad een goede optie zijn.
Met een 2 voud van 180 euro kom je denk ik wel een heel eind...
Je zou ook 3 cheap-ass accesspoints kunnen kopen en die met elkaar verbinden met een utp kabel.

• Hokumet
Ja maar ik wil juist zo min mogelijk kabels en apparatuur door het hele gebouw. Dus 1 router in 1 kamer zou perfect zijn.
Pagina: 1