Verwijderd
is dat niet de Nautilus ofzo.. is al jaren op de markt... beetje overbodige topic trouwens....
Zal wel goed geluid uitkomen hoor, maar ik vind ze niet eens mooi. Ik houd het maar bij m'n simpele Mission's
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
4weg actief systeem. heb je wel veel versterkers voor nodig. (8 * minstens 200Watt)
Toen ik nog bij de importeur werkte heb ik ze beluisterd en ze klinken wel redelijk
Ik zou ze niet graag in de huiskamer willen hebben. Veel te groot.
[edit] PS: ze zijn al zeker 8 jaar oud [\edit]
Toen ik nog bij de importeur werkte heb ik ze beluisterd en ze klinken wel redelijk
Ik zou ze niet graag in de huiskamer willen hebben. Veel te groot.
[edit] PS: ze zijn al zeker 8 jaar oud [\edit]
Oh, deze zaken wist ik niet.
Ik kwam ze tegen en dacht dit moet ik ff laten zien.
Maar als het al heel oud is mag ie van mij wel weer dicht.
Ik kwam ze tegen en dacht dit moet ik ff laten zien.
Maar als het al heel oud is mag ie van mij wel weer dicht.
Ze zijn hooguit 3, 4 jaar oud. En ze zijn ook niet zo heel groot hoor. Laten we zeggen dat die enorme infinity's waar sommige mensen blij van worden een stuk groter zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als ze actief zijn heb je juist geen versterkers nodig.Op dinsdag 27 februari 2001 14:52 schreef bolke het volgende:
4weg actief systeem. heb je wel veel versterkers voor nodig. (8 * minstens 200Watt)
Overigens zijn die Nautilus niet actief voor zover ik weet
$6000? volgens mist er een nulletje hoor...
Maar waar heb je hem voor die prijs gezien? Ik koop hem meteen (en verkoop hem meteen door ;-))
Maar waar heb je hem voor die prijs gezien? Ik koop hem meteen (en verkoop hem meteen door ;-))
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Hij bedoelt dat er geen passieve x-overs in die speaker zitten, en dat je een actieve x-over zal moeten gebruiken, en dan heb je idd veel versterkers nodig.Op dinsdag 27 februari 2001 20:24 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Als ze actief zijn heb je juist geen versterkers nodig.
Jag
Verwijderd
Hallo waar zijn die dingen voor $6000,- te koop, dan ga ik ze meteen halen. 
Die krengen kosten minstens 60.000 DM en dan moet je ook nog 8 eindversterkers op elke unit een aansluiten:(. Zeg dat je dat ook zo'n f80.000,- kost, als je het goed wilt doen. Maar ja het kost B&W ook negen dagen handarbeid om één nautilus te maken (ik heb een d.v.d van B&W waarin het gehele productie en ontwikkeling proces van de Nautilus wordt weergegeven.
Nee als je al het geld voor de boxen zou hebben dan begint de ellende pas bij de aanschaf van de versterkers. Ik hou het voorlopig wel bij mijn Nautilus 805
Die krengen kosten minstens 60.000 DM en dan moet je ook nog 8 eindversterkers op elke unit een aansluiten:(. Zeg dat je dat ook zo'n f80.000,- kost, als je het goed wilt doen. Maar ja het kost B&W ook negen dagen handarbeid om één nautilus te maken (ik heb een d.v.d van B&W waarin het gehele productie en ontwikkeling proces van de Nautilus wordt weergegeven.
Nee als je al het geld voor de boxen zou hebben dan begint de ellende pas bij de aanschaf van de versterkers. Ik hou het voorlopig wel bij mijn Nautilus 805
Wat vind je hier dan van ?

De Source...
Wilson Audio Grand Slam X1....(8>
Kost dacht ik iets van 250.000 florijnen (per paar dan...)
Volgens Audio Magazine (Deutsch blatt) Referenz-klasse, beste qualiteit ever...
(volleges hunnie dan..;))

De Source...
Wilson Audio Grand Slam X1....(8>
Kost dacht ik iets van 250.000 florijnen (per paar dan...)
Volgens Audio Magazine (Deutsch blatt) Referenz-klasse, beste qualiteit ever...
(volleges hunnie dan..;))
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
of je kamer fietst spontaan weg...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ze hebben een actief filter. en daardoor ook 4 versterkers per box nodig.Op dinsdag 27 februari 2001 20:24 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Als ze actief zijn heb je juist geen versterkers nodig.
Als je niet weet wat actief is moet je niet reageren.
Ik werkte bij de importeur en dat was alweer 5 jaar geleden en toen heb ik ze op een beurs eens mogen plaatsen en aansluiten. Dus die 3 a 4 jaar die jij zegt klopt niet.Op dinsdag 27 februari 2001 20:07 schreef JvS het volgende:
Ze zijn hooguit 3, 4 jaar oud. En ze zijn ook niet zo heel groot hoor. Laten we zeggen dat die enorme infinity's waar sommige mensen blij van worden een stuk groter zijn.
Ze worden geleverd in een kist van 1,75 bij 1,75 en 80 cm hoog. en ze passen net in die kist. De pijpen aan de achterkant zij 1 meter lang. dus ze zijn wel degelijk GROOT.
Niet meteen zo aggressief doen. Jullie hadden het gewoon over twee verschillende betekenissen van actief.Ze hebben een actief filter. en daardoor ook 4 versterkers per box nodig. Als je niet weet wat actief is moet je niet reageren.
Jag
Sorry ik was een beetje te actief. teveel koffie enzo.Op woensdag 28 februari 2001 23:59 schreef Jag het volgende:
[..]
Niet meteen zo aggressief doen. Jullie hadden het gewoon over twee verschillende betekenissen van actief.
Jag
Pagina: 1